Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

puTTy Network Error: Connection Timed Out Hatası Nolur Yardım Edene + Rep

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sametwer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Freebsd 7.2 Kurulumunu Yaptım ee /etc/ssh/sshd_config de yaptım reboot attım ssh izin verdim ip yaptım yazıyorum puttye yada filezilla girmek istediğimde ; Network Error: Connection Timed Out Hatası Alıyorum Şimdiden Yardım Edenlere Teşekkürler.

+ REP VERİCEM NOLUR YARDIM 1 HAFTADIR SORUN DEVAM EDİYOR.
 
Son düzenleme:
Kardes Demekkı Ip Adreslerını Yanlıs Atamassın
Diyelim Senın Senın Ip Adresın 1.3.2.3 Senın Makınaya Atadın Ip Adresı Bam Baska Bir Ip Orne: 23.344.33.22 Seklınde Bu Sayılar Ornektır

Diceksın Nasıl Cozucem
Cok Basıt bır İslem Makınaya Root Olarak Giris Yap

sysinstall >>Configasyon>>Network >> Ethernet Kartını Sec Ve Ipv6 xxx Biseyler Gelıo No De Ardından DHCP xxxx Gelıo Buna Yes De Bu DHCP Otomatik Atıyo Yanı Senın Modem Ip Uzerınden Bir Ip Atıyo Sonra En Assa İn Ok A Bas Onayla daha Sonra Menuden Cık

netstart Yaz Ve

Reboot At Sorun Cozulur

daha Sonra Root İle Giris Yap

ifconfig yaz

iv6 Öle Bisey Karsısında Sistemin Size Verdıgı 3.2.23.3 Seklınde Bir Ip Görcen iv6 Bu ndan Emın Deyılım Ama Ordakı Ip Adreslerını Dene

BayadırKurulum Yapmadım İcin Bazı Seylerı Unutabilio İnsan

Kolay Gelsın İsine Yaradıysa Alıntı yapıp Bir Tesekkur Edersen Sewınırım
 
Kardes Demekkı Ip Adreslerını Yanlıs Atamassın
Diyelim Senın Senın Ip Adresın 1.3.2.3 Senın Makınaya Atadın Ip Adresı Bam Baska Bir Ip Orne: 23.344.33.22 Seklınde Bu Sayılar Ornektır

Diceksın Nasıl Cozucem
Cok Basıt bır İslem Makınaya Root Olarak Giris Yap

sysinstall >>Configasyon>>Network >> Ethernet Kartını Sec Ve Ipv6 xxx Biseyler Gelıo No De Ardından DHCP xxxx Gelıo Buna Yes De Bu DHCP Otomatik Atıyo Yanı Senın Modem Ip Uzerınden Bir Ip Atıyo Sonra En Assa İn Ok A Bas Onayla daha Sonra Menuden Cık

netstart Yaz Ve

Reboot At Sorun Cozulur

daha Sonra Root İle Giris Yap

ifconfig yaz

iv6 Öle Bisey Karsısında Sistemin Size Verdıgı 3.2.23.3 Seklınde Bir Ip Görcen iv6 Bu ndan Emın Deyılım Ama Ordakı Ip Adreslerını Dene

BayadırKurulum Yapmadım İcin Bazı Seylerı Unutabilio İnsan

Kolay Gelsın İsine Yaradıysa Alıntı yapıp Bir Tesekkur Edersen Sewınırım

Eyw Baboli ;)
 
Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın.

Yapmamın sebebi bu hatayı bir çok kişinin yaşaması.

Arkadaşlar eğer bu hata sistemde gerçekleştiyse sunucunuz çöktü demektir. Bilişimle irtibat kurup sunucuyu tekrar açmasını isteyeceksiniz. Bunun çözümünü files-nacivat-putty ile gerçekleştiremezsiniz çünkü sunucu çöktüğü için hiçbir işlem yapamazsınız.

İyi forumlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst