HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar,
Bilgisayarımı yeni almış bulunmaktayım , crossfire'ı yükledim ama tam ekran olmuyor ayarlardan 1600x yapmaya calısıyorum yanında (wide) yazıyor olmuyor .. Windows 8 kullanıyorum yardımcı olursanız sevinirim simdiden tesekkurler...
Bilgisayarımı yeni almış bulunmaktayım , crossfire'ı yükledim ama tam ekran olmuyor ayarlardan 1600x yapmaya calısıyorum yanında (wide) yazıyor olmuyor .. Windows 8 kullanıyorum yardımcı olursanız sevinirim simdiden tesekkurler...
1366x768 yapın oyuna girdiğinizde tam ekran oynayabilirsiniz(herhangi bir yerde siyah bölüm oluşmaz)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 206
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 345
