Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Ehliyet sınavını gectim :D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hayalet1236
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 50
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
yahu nasıl oluyor konuyu saat 7 de açıyosun :) sınav daha bugün 11 de oldu nasıl sonuçlar açıklanır sonuçlar 3 eylülde açıklanacak neyse hayırlı olsun şimdiden :)

ben 29 haziranda yazılı kazandım 27 temmuzda girdim direksiyon sınavına dosya felan gelmesi araya bayram girdi yenı geldi hemen cıkartırdım
 
ufaklık kahin 3 eylüle kadar görüyor :D 11de olan sınavın konusunu kazandım diye 7de açması. Devlet büyük torpil fişeklemiş bunun biyerlerine :D
yüzyılın faili :D

sigpic1195534_19.gif


konuda yazmıştım 29 haziranda kazandım 27 temmuzda direksiyon girdim bayramdan sonrada dosyam geldi yenı cıkarttttım :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst