OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Crossfire Neden ban yedim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan qad asd asd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler crossfirede hile acmadan girdim 14 günlük ban yedim sebebini bile bilmiyorum lütfen yardımcı olun hack acmadan girmiştim oyuna
 
kardesim seni cok fazla report etmişlerse yersin benimde basıma gelmisti yogunluguna gore 2-6 -14gunluk yersin yada cok fazla report yemissem sınırsız ban bile yiyebilirsin
 
aynen bendede olmustu 1-2 kişinin reportuyla olmaz demmekki onceden hack kullanmıssın nerden baksan seni bi 100 kişi felan reportlamistir video felan cekmistir sinirsiz ban yemedigine dua et Coğu kişi report ta ban yemez zanneder yer ama istisnadir oda sana denk gelmis
 
hak açmadan girmiştim yazmış demekki açıpdada giriyormuş oyunda kaydedilen dosyalar otomatik raporlamıştır seni silmemişsindir ordanda ban yemişsindir bu kadar basit :) hak kullanmayın hakten uzak durun oyunun içine etti hak zaten :(
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst