HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar ben dün saat 4:40 gibi metin2 server aldım para filan yattı hala teslim alamadım sitesi bile açılmamış . bende merak ettim başka bu bilişimden satın alan oldumu diye. yani anlatmak istediğim sadece bana mı bu şekilde uzun sürdü yoksa başka ben gibi beklemiş olanlar var mı ?
Arkadaslar sonunda teslim ediyorlar degil mi . Onemli olan o
Teslim ediyolarsa sıkinti yok . Bu arada hala bekliyorum . Ssd hatasi mi ne almislar. Siparis vermisler gelecekmis . Halen gelmedi
Teslim ediyolarsa sıkinti yok . Bu arada hala bekliyorum . Ssd hatasi mi ne almislar. Siparis vermisler gelecekmis . Halen gelmedi
Ben 12:34te parayı yatırdım 12:54'te bildirim yaptım 15 20 dakikaya onaylar muhasebe dediler 3 4 saat geçti muhasebe 6 iş günü olmayacak siz fişin fotosunu atın dediler bende yeterli imkanım yok dedim onlarda muhasebe çok yoğun gün içerisinde onaylar dediler oysa daha az önce 6 iş günü gelmeyecek demişlerdi sonra fotoyu bir şekilde yolladım foto düzgün değil dediler elimde bu kadar geliyor dedim 16:36'da tamam size birazdan dönücem saat 18:22 ne bir cevap var ne onayladılar 130 TL para yatırdım 5buçuk saattir onay bekliyorum cevap vermiyorlar
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 85
