berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

OmakServer tavsiye edermisinz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ugurozturk3
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 13
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşım Senden olsa olsa Yağccı olur İşte o kadar
Lütfen Kendi iraden ile Yorum yap Allah bilir Bize dedikleri gibi sizede söylüyorlardır olumlu yorum yaparmısınız diye ben kısa ve öz söylüyorum OMAK BİLİSİM'den Hizmet almak Akıl işi değil , Ayrıca Biz Omak Bilisimden 1 server aldık 1. Ftp ye erişilmiyor 2. Site açılmıyor 3. Oyun lag yapıyor 4. 1 ayda filesi anca düzelttik 5. root dosyası bozuk 2 .aaya geçince düzeltik ve server hala acılmamıştı 6. 2ayımzda yeni host aldık yeniden ücretlendirme yapıldı nedenmi host aldık ? bi site 5 dk da anca acılırmı ya aylık trafiği 100 mb olan siteye 2 panel kurduk daha forumu cartı curtu bile olmayan dandık panellerden site cortladı
Sen ne kadar dersende de arkadaşım kimin ne mal olduğu apaçık ortada İyi Forumlar ..
 
Ne demek kişileri yanıltmayalım tabi size sunulan işinize gelmiyor beğenmiyorsunuz sonra burada firmayı karalıyorsunuz ayıp ya insanların ekmeğiyle oynamayın ben çok memnunum müşterinin kişiliğine göre de değişebiliyor bazen firmanın iyiliği kötülüğü kardeşim bak benden sana tavsiye sen omak servers ten al pişman olmazsın.

Arkadaşım Senden olsa olsa Yağccı olur İşte o kadar
Lütfen Kendi iraden ile Yorum yap Allah bilir Bize dedikleri gibi sizede söylüyorlardır olumlu yorum yaparmısınız diye ben kısa ve öz söylüyorum OMAK BİLİSİM'den Hizmet almak Akıl işi değil , Ayrıca Biz Omak Bilisimden 1 server aldık 1. Ftp ye erişilmiyor 2. Site açılmıyor 3. Oyun lag yapıyor 4. 1 ayda filesi anca düzelttik 5. root dosyası bozuk 2 .aaya geçince düzeltik ve server hala acılmamıştı 6. 2ayımzda yeni host aldık yeniden ücretlendirme yapıldı nedenmi host aldık ? bi site 5 dk da anca acılırmı ya aylık trafiği 100 mb olan siteye 2 panel kurduk daha forumu cartı curtu bile olmayan dandık panellerden site cortladı
Sen ne kadar dersende de arkadaşım kimin ne mal olduğu apaçık ortada İyi Forumlar ..
 
Yağcıymış ben hizmet aldğım için memnunum.İşte birşeyden anlamıyorsun konuşuyorsun ben kendim hizmet alıyorum çok memnunum anlamıyorsun madem server açmasaydın da yalan yanlış konuşmasaydın. Şimdi bir daha bana yazma. Herkese iyi forumlar. OmakServersi hep tavsiye ederim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst