HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
2. ayında hizmetini kesep domainine el koyabilecek bir firma. Dİkkatli olmakta fayda var :ka19:
Ben Omak Servers i öneririm. Güvenilir bir bilişim. Kötü yanlarını görmedim. Destekleri filan çok iyi .
Arkadaşım Lütfen kişileri Yanıltmayalım Omak Server Kesinlikle Alışveriş yapılmayacak Türden bir bilisim firmasıdır 1 kez bulastık bulasmaz olaydık
Tavsiyem yok fakat Omak bilisimi tavsiye etmem kesinlikle..
Ne demek kişileri yanıltmayalım tabi size sunulan işinize gelmiyor beğenmiyorsunuz sonra burada firmayı karalıyorsunuz ayıp ya insanların ekmeğiyle oynamayın ben çok memnunum müşterinin kişiliğine göre de değişebiliyor bazen firmanın iyiliği kötülüğü kardeşim bak benden sana tavsiye sen omak servers ten al pişman olmazsın.
2. ayında hizmetini kesep domainine el koyabilecek bir firma. Dİkkatli olmakta fayda var :ka19:
Evet Aynen Katılıyorum Adama Ticket Atıyorsun 10 gün gecsede cevap vermiyorlar + hizmetlerinde sürekli sıkıntı var
Adam gelmiş bize diyorki bizim Ys belgemiz var sıkıntı değil istediğiniz gibi konu açın falan arkadaş ys belgen değil en kral belgende olsa sen bu işten anlamıyorsuuuuuunnnnnn...!
Eğer Bu bilisimden Server Almayı Düşünenler olursa Hiç almasın Kesinlikle Berbatlar 2 ay serveri bi türlü açamadık oyuna baglanamıyoruz hosting cok zayıf siteler açılmıyor ftp sorunlu vs.vs.vs. daha say say bitmez
Gerekçesi ise nedir biliyormusunuz
- Küfür ettiğiniz için hizmetiniz Sonlandırılacaktır
e arkadaş adam ol adam gibi hizmet ver milletse sövmesin Haksızmıyım arkadaşlar
?