HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Böyle bir program hayal ediyorumda, olduğunu varsayalım nasıl olurdu acaba? Bir sürü webmaster düşünüyorum aynı Tvlerdeki izdivaç progamlarındaki gibi sıralanmışlar.
Alıntıdır.
İki kişinin konuşmasını canlandıralım bakalım nasıl olacak
Kahramanlarımızın erkek olanının adı Cavit olsun, bayan olanının adıda Müzeyyen olsun, Cavit, Grafik ve Web tasarım uzmanı, Müzeyyen ise kişisel blog sahibi yani ev hanımı
Bunlar gelir programa Cavit gelmeden önce arayıp geleceğini söylemiş olsun ve gün geldi çattı. Program başlıyor. Ha birde sunucumuz var o kim olurdu kim olacak tabiki Esra Erol 
Esra hanım açılışı yapar ve program başlar,
Esra Hanım: Müzeyyen kız senin talibin gelmiş alalımmı ne diyorsun

Müzeyyen: alla alla ya bana bildirim felan gelmedi bununla ilgili daha önce, sizin sosyal ağlardanmı yazdı acaba ?
Esra hanım: yok, yok daha önce email ile yayına bağlanmıştı sen hatırlamadın sanırım?
Müzeyyen: evet hatırladım şimdi, tamam çağıralım gelsin.
Esra hanım: alkışlarla Cavit bey geliyor!!
Editör: Cavit bey içeri girer, onu beğenen ve yorum bombardımanına tutan kalabalığı selamlar ve yerine oturur.
Müzeyyen: Merhaba Cavit bey hoşgeldiniz.
Cavit: Hoşbulduk Müzeyyen hanım nasılsınız?
Müzeyyen: İyiyim Cavit bey siz nasılsınız bana biraz kendinizden bahsedermisiniz.
Cavit: İyiyim Müzeyyen hanım kendimden kısaca bahsedeyim efendim, Grafik ve Web tasarım uzmanıyım daha önce bir web sayfası ile evlendim 5 yıl evli kaldık sonra karımı bir web trafiğinde hackledir kaybettim, öleli yaklaşık 2 sene oldu, birde küçük bir bloğumuz olmuştu adı Umut oda şuan 4 yaşında. Geçimimi internet ile sağlıyorum, 150 tane sosyal ağ profilim 43 tane forumum var evlendiğim zaman hepsinin domain kayıtlarını eşimin üzerine yapacağım
sizi tanımak istiyorum.Müzeyyen: ayyy Cavit bey ben sizden acayip bir elektirik aldım sanki kişisel sayfama saldırı yapıyorlar çok heyecanlandım doğrusu
ben ev webmasteriyim kişisel bloğum var daha önce bir forumla evlendim 2 sene evli kaldım forum üyeleri beni çok rahatsız ediyordu, karşılıklı anlaşarak ayrıldım çocuğum yok, huzuru az ziyaretçisi olan 100% özgün olan bir webmaster ile evlenmeyi düşünüyorum 
Cavit: çok güzel bende kopyala olayı olmaz 100% özgündür içim benim
eğer sizde uygun görürseniz sizle dosya upload etmeye gidebiliriz 
Müzeyyen: Tabiki çok memnun olurum efendim.
Esra hanım: evet onları yorumlarla uğurluyoruz

Biraz aceleye geldi zamanım olsa daha güzel şeyler çıkabilirdi tabiki'de.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 23
