mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

İnna (Kendi Çalışmam)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan LoRDaK1N
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Benim ki bu beğenemeyenler olumsuz yorum yapmasın !

Tamam Çalışman Güzel Yada Güzel Değil Ama Herzaman Eleştirelere Açık Ol Bazı İnsanlar Böyle Sözlere Hırslanıyor Ve Daha Güzel Çalışmalar Yapıyorlar iyi yorum aldıgın Gibi Kötü Yorumda Almalısın :)... Benim Çalışman Hakkındaki Yorumum İse Güzel Olmuş Ama Biraz Sade..
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst