HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İyi günler Turkmmo Ailesi. . .
Dün sabah OmakServersten bir adet MT2 sunucusu sipariş ettim.Ben aslında hiç beklemiyordum ama 30 Dakikadanda kısa süre içinde Konularındakinin aynısı serveri teslim ettiler.Size hayatımda gördüğüm en iyi bilişim şirketi olduklarını söylemek istiyorum.
Şirket arayan arkadaşlara tek tavsiyemdir.Fiyatlarda normal seviyede.Oyun içi destek vermiyoruz demişler ama her zaman yanınızdalar.
Skypeden anında cevap veriyorlar.Asla sorun çıkarmıyorlar.Sürekli aktif oluyorlar.Ellerinize sağlık OmakServers.
Sunucu almadan kesinlikle OmakServersi düşünün derim.
Saygılarımla AsilMetinci (Diğer adımla StartedYourS)
. . .
Dün sabah OmakServersten bir adet MT2 sunucusu sipariş ettim.Ben aslında hiç beklemiyordum ama 30 Dakikadanda kısa süre içinde Konularındakinin aynısı serveri teslim ettiler.Size hayatımda gördüğüm en iyi bilişim şirketi olduklarını söylemek istiyorum.
Şirket arayan arkadaşlara tek tavsiyemdir.Fiyatlarda normal seviyede.Oyun içi destek vermiyoruz demişler ama her zaman yanınızdalar.
Skypeden anında cevap veriyorlar.Asla sorun çıkarmıyorlar.Sürekli aktif oluyorlar.Ellerinize sağlık OmakServers.
Sunucu almadan kesinlikle OmakServersi düşünün derim.
Saygılarımla AsilMetinci (Diğer adımla StartedYourS)
. . .
Son düzenleme:
Hiçbir zaman terslemediler ya destekte.Her konuda hemen yardım ediyorlar.Diğer şirketler olsa bu sizin hatanız der ve desteği bitirir.Çok haklısınız katılıyorum size.
Kardeşim ben aldım 3 gündür bekli,yoruz bakıcaz nolcak yapıcaz diolar bi yapmadılar inşallah yaparlar banda güvenilir dediler ama
Burası Nasıl Bilirsiniz ? bölümüdür. Bölüm Kurallarına Uyarak Konu açmanız Zorunludur firmaları Konu altından Övebilirsiniz.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 429
