mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Burçin bildik ölümden döndü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan medyumkl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 243

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

r4y3l.jpg

İnternette ve korsan piyasada izlenme rekorları kıran 'Sağ Salim' sinema filminin ikincisinin çekimlerinde büyük bir talihsizlik yaşandı...

Ünlü oyuncu Burçin Bildik, filminin setinde belki de tıp literatürüne geçecek bir kaza geçirdi...

Vücudunda birinci derece yanıklar oluşan ve kör olma tehlikesi atlatan Bildik, ölümden döndü. Dört gün boyunca hareket edemeyen ünlü oyuncu, ayağa kalkar kalmaz canı ne kadar yanarsa yansın soluğu yine sette aldı. Yanan derisini sette fön makinesi ile soğutarak oynamaya çalışan Bildik başına gelen ilginç iş kazasını şöyle dile getirdi:

İnşallah “Sağ Salim” bitirmeye çalıştığımız bir filmimiz var. Aksilik. Hiç beklenmeyen bir şey oldu. Yıkanma sahnesi çektiğimiz mekanda sis makinasıyla bir buhar efekti yaratıldı. Sevgili yönetmenim Ersoy Güler, taş soğuk olduğundan üşümemem için üzerime su dökülmesindense su püskürtmeyi uygun gördü. Hastalanmamam için gerekli olan önlemi aldı. Hepimiz öyle düşündük. Bu püskürtülen su, sis makinesinden çıkan kimyasalla püskürtme sonucu karışınca, uzmanların belirttiğine göre üzerime asit olarak yağıyor. O sahneyi çektik. Başka bir sahne için oradan ayrıldık. Diğer bir platoya geçtik. Yaklaşık üç saat sonra orada yanmaya başladım. Kızarıyorum, ne olduğunu anlayamıyorum, gözüme kadar kızarmaya başladım. Yönetmenimiz Ersoy Güler, “Bir hastaneye gidelim Burçin’ dedi. Ben de ‘Yok hocam, bir alerjik durum oldu, birazdan geçer, işimizi aksatmayalım’ dedim. Çekimin ardından kaldığımız otele döndük. Her hangi bir iyileşme gerçekleşmedi. Daha sonra gece onbir gibi fenalaştığımı hissettim sağolsun oyuncu arkadaşlarımızdan Burak Demir, o sırada otele geliyor ve onun ‘Çabuk hastaneye gidiyoruz' demesiyle kendime geldim. Tansiyonum çok yükselmiş. Hemen oksijen verildi ve sakinleştirici yapıldı. Daha sonra tansiyon düşürücüler kullanıldı. Burada ki doktorlar bir zehirlenme olabileceği korkusuyla beni ambulansla Kastamonu Devlet Hastanesi’ne sevkettiler. Orada yapılan tetkiklerde Allah’a çok şükür herhangi bir zehirlenme çıkmadı. Vücudumda birinci derece yanıklar oluşmuştu. Daha sonra göz doktoru ile konuştum. Kontak lensim olmasaymış kornea tabakam yanacakmış. Gözümün beyaz kısmına kadar asitten dolayı yanmış durumdayım. Dört gün sete ara vermeye mecbur kaldım.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst