HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
pack i cikarinca icinden clientd cikiyor icinde trojen var?
bak kardeş yaptığın yazılımda büyük bir hata var sen şimdi root dosyasını farklı exe kilitlemen lazım kilitliyince senin auto packın neyle hangi exe dosyasını ağtığı beyli deyil ki onun için bu çöp auto packla girsen girer ama istediğin başka girişlede girsen gine gerecek yoksa olmaz konu kilit
.net frawork 4 yüklü 3.5 i de yukledim tıklayınca çalışmayı durdurdu diyor ?
Sonra Sürümü bizde 1.1 Yapıoz exe 0.0.0.0 yazıyor açıklamasında sürüm yazmmıyor ?
Sonra Sürümü bizde 1.1 Yapıoz exe 0.0.0.0 yazıyor açıklamasında sürüm yazmmıyor ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 150
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 798
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 1K
