HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
başlıktada belirttiğim gibi exp koruma yüzüğü yeni versiyonda yok yine geri getirilse iyi olmazmı para kasma konusunda çok işe yarıyodu...
Eğer exp kurma geri gelirse kendimiz para kasarız ve nesne markete bağımlı kalmayız. Oyuna aşırı para yatıranlara yetişmeye başlarız. Aman Allahı'm hemen durdurulmamız lazım. Yoksa millet para yatırmaz oyuna. Hadi birlşelim ve exp korumayı kaldıralım. Böylece kimse kahramanlık ödülü alamasın. Kimse 7 efsun basmasın. Herkes market kullansın. Ah ne güzel cennet gibi
​GüldürdüEğer exp kurma geri gelirse kendimiz para kasarız ve nesne markete bağımlı kalmayız. Oyuna aşırı para yatıranlara yetişmeye başlarız. Aman Allahı'm hemen durdurulmamız lazım. Yoksa millet para yatırmaz oyuna. Hadi birlşelim ve exp korumayı kaldıralım. Böylece kimse kahramanlık ödülü alamasın. Kimse 7 efsun basmasın. Herkes market kullansın. Ah ne güzel cennet gibi

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 424
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 46
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 175
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 799
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 30
