mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Yeni telefonum :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Avesequick
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 92
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Hayırlı olsun
Teşekkür ederim :)
Bendede s3 var gayet güzel yalnız ben 2 milyar verdım ilk cıktıgında aldım :D sen ne kadara aldın
1.500 e patladı herşey, kılıf, 8 gb hafıza kartı gerçi dahili hafızası 11 gb :D gerçi aldım yinede. 20 tl lik kontor felan :D
Hayırlı Olsun.
Teşekkür ederim :)
Hayırlı uğurlu olsun. Bende inşallah S4 almayı düşünüyorum.
Teşekkür ederim kardeşim fakat şu anda çok pahalıdır. Benim gibi beklersen ucuza alırsın :)
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst