HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bendede s3 var güzel kullanışlı telefon hayırlı olsun adaş.
Bende de note2 var Hayırlı olsun Emrecim.![]()
Teşekkür ederim kardeşim

Hayırlı olsun delikanlı![]()
Teşekkürler ustam

Emre kardeşim kendin çalışarak almışsın onu ayrı bir tebrik edeyim dedim.
Teşekkür ederim
Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim

Hayırlı olsun
Teşekkür ederim

Hayırlı olsun .. Sarj yetiyor mu bali![]()
Teşekkür ederim, ilk 3 gün tam performansını göstermezmiş. Sonra düzelirmiş. Bugün 3. gün ve çok fena sarj yiyor
Hayırlısı bakalım 
Hayırlı olsun güle güle kullan
Teşekkür ederim

Bendede s3 var güzel kullanışlı telefon hayırlı olsun adaş.
Teşekkür ederim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 264
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
