noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Crossfire Loading Yardım :(

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan HerTelden123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 429

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaaba Arkadaşlar Crossfire'yi Yükledim
Herşey Normal Oyuna Giriyorum
Bir Oda Seçip Join Dediğimde
Loading yeri geliyor siyah ekran oluyor
Sonra tekrar loading yeri geliyor oyun açılıyor tabi bunlar olana kadar
Bütün Raundlar Bitmiş Oluyor Lütfen Yardım Edin :(
 
Yazıyım..
İşlemci:AMD Athlon (tm) 64X 2 Dual Core Processor 3600+ (2 CPUs) 2.0GHz
Bellek:1024 MB Ram
DirectX: DirectX 11
İşletim Sistemi: Windows 7 Ultimate 32 bit

Ekran
NVIDIA GeForce 6100 neForce 405
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst