HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar her türlü yolu denedim uyumluluk falan herşeyi denedim ama bi türlü setup çalışmıyor en az 6 tane visual basic indirdim baştan onlarda olmadı elinizde win 7 de çalışan basic 6.0 varsa upload edermisiniz veya nasıl setup u çalıştırıcağız söylermisiniz
Merhaba Mübarek,
Visual Basic 6.0'ı indirme amacın ne Visual Studio 2010 Ultimate paşa paşa varken ?
Visual Basic 6.0'ı indirme amacın ne Visual Studio 2010 Ultimate paşa paşa varken ?
Merhaba Mübarek,
Visual Basic 6.0'ı indirme amacın ne Visual Studio 2010 Ultimate paşa paşa varken ?
.exe li dosyama bi kaç dll dosyası gömmek ve arka planda çalışmasını sağlamak istiyorum onuda 6.0 ile yapabiliyorum galiba bi tek
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 22
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 961
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
