HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar neden kurdugunuz serverları hep zor yapıyorsunuz inanın neredeyse hiç tutulmamakta zor serverlar adamlar zor oynayacaksam tr oynarım daha iyi diyorlar.Kolay server kuranda cok abartıyor aranızda classmt2 yi bilenler vardır classmt2 gibi bir server kurulsa inanın zordan daha cok oyuncu toplar ve daha cok item satısı yaparsınız classmt2 kapandı malesef ama onun gibi pvp neredeyse artık yok arkadaşlar kolay server 84 baslangıc ve güçlü olanı sadece efsunlar belirliyor efsun farkıyla rakibinizi yeniyorsunuz böyle serverlar açacak olan arkadaşlar yokmu acaba efsunda bitiyor iş bunun gibi serverlar cok tutuluyor cok gözlemledim.npc lerde +9 çelikler +9 silahlar herşey bulunmakta ve oto p npc si ve para npc si de ayriyeten var dedigim gibi böyle bir server acılsa inanın cok güzel olur millet artık zor servera doydu gamebilisim kuruyor diye biliyorum ilgisini çeken arkadaşlar bu yazıyı okuduktan sonra gamebilisimden bakabilirler Deneyin pişman olmazsınız arkadaşlar iyi forumlar...
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
