mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Windows 8'e geçtim.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SercioValentino
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 868
qp621.png


Daha önce de denemiştim, bugün geçmeye karar verdim. Güzel bir işletim sistemi xp kadar kalıcı olabilir :)


XP kadar kalıcı bir sistem çıkması zor :D
 
Bende kullanıyorum. Tercihim değil aslında ama söyle biraz kurcalayınca çokta kötü değil gibi.

Neyse hayırlı Olsun
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst