Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Crossfire Setupu Kuramiyorum ACILL YARDIM

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hourfays1234
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Evet arkadaşlar 'Crossfire NA.exe' Setupunu indirdim siteden fakat tıklıyorum açılmıyor hiç bir ekran çıkmadı ve uyumluluk ayarları yapmayı denedım olmadi virüs programini kapattim güvenlik duvari kapaliydi zaten hic bir şekilde açılmıyor nolur yardim edin.. Crossfire oynamak istiyorum..
 
yav cevap verin yaaaaa5 saattir bekliyorum bi yardim eden cıksın artıkkkkkkkk:!!!!!! kos koca turkmmo da 1 kişi konuma cevap yazmadi yardim edin yaaaaaaaaaaaaaa
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst