HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam arkadaşlar . Ben crossfireye başladığım gün ban yemiştim. ve yeni bi çar açtım
1 tane e postam vardı ve onuda önceki carıma kullanmistim.
Bende sallamadan bi eposta yazdım ÖRNEK : asdfasdfasdjgashdaus@hotmail.com
şimdi şifrem değiştirmem lazm.nasıl yapabilirm bilen var mı??? (epostamı hatırlamıyorum ) acil cevap verirseniz sevinirim....
1 tane e postam vardı ve onuda önceki carıma kullanmistim.Bende sallamadan bi eposta yazdım ÖRNEK : asdfasdfasdjgashdaus@hotmail.com
şimdi şifrem değiştirmem lazm.nasıl yapabilirm bilen var mı??? (epostamı hatırlamıyorum ) acil cevap verirseniz sevinirim....postayı doğru girmen gerekirdi zaten buda hesabı önemsemediğini gösteriyor eğer o hesabı kasıcaksan gerçek bilgilerle yapıcaksın şifreyi değiştirmek mümkün değil.
Saol zaten adamın biri carımı calıp unu değiştirmeyi başardı ama yinede saol.char da baya iyiolmuştu sarı kazık olmak üzereydi spop felan


- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K
- Cevaplar
- 302
- Görüntüleme
- 90K
