HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar bn bu şekilde npc sabitlemek istedim
Putty'e İlk Olarak;
Kırmızı Bayrak İçin;
cd /usr/game/channel/share_data/locale/hongkong/map/metin2_map_a1
Yazıyoruz ve alta
m# geliyor orayada;
ee npc.txt
Yazıyoruz.
Yukarıda m Yazıyoruz ve tab yapıp ilk koord. tab yapıyoruz 2. koord. yazıyoruz ve yukarıdakileri aynı şekilde yazıyoruz yukarıda ne yazıyorsa aşağıyada aynen son yere kadar daha sonra en son yerede npc kodunu yazıyoruz.
mesela mavi Bayrağa 3 tane sabitliyez her işlem için puttyden çıkıp bir dha giriş yapıp sıra sıra 1er kez sabitliyoruz
Dikkat!! Bu İşlemi yaptıktan sonra m yazıp kodları yazdıktan sonra;
Esc yapıyoruz[esc Yapınca Ekranda Bir Değişiklik olmuyor İşlem Olmadı Sanmayın]
Esc Yaptıktan sonra 2 kere ENTER YAPIYORUZ[ilk enter a basınca bir yer gelir birşeye dokunmadan 1 kez daha ENTER yapıyoruz.
Bu şekilde yaptım reboot attım girmedi oyuna sonra tekrar puttyden yaptıklarımı sildim gene girmedi bu işlemleri geri alacak bi çözüm yolu yokmu yedekde almadım
Putty'e İlk Olarak;
Kırmızı Bayrak İçin;
cd /usr/game/channel/share_data/locale/hongkong/map/metin2_map_a1
Yazıyoruz ve alta
m# geliyor orayada;
ee npc.txt
Yazıyoruz.
Yukarıda m Yazıyoruz ve tab yapıp ilk koord. tab yapıyoruz 2. koord. yazıyoruz ve yukarıdakileri aynı şekilde yazıyoruz yukarıda ne yazıyorsa aşağıyada aynen son yere kadar daha sonra en son yerede npc kodunu yazıyoruz.
mesela mavi Bayrağa 3 tane sabitliyez her işlem için puttyden çıkıp bir dha giriş yapıp sıra sıra 1er kez sabitliyoruz
Dikkat!! Bu İşlemi yaptıktan sonra m yazıp kodları yazdıktan sonra;
Esc yapıyoruz[esc Yapınca Ekranda Bir Değişiklik olmuyor İşlem Olmadı Sanmayın]
Esc Yaptıktan sonra 2 kere ENTER YAPIYORUZ[ilk enter a basınca bir yer gelir birşeye dokunmadan 1 kez daha ENTER yapıyoruz.
Bu şekilde yaptım reboot attım girmedi oyuna sonra tekrar puttyden yaptıklarımı sildim gene girmedi bu işlemleri geri alacak bi çözüm yolu yokmu yedekde almadım
