HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1.04 Evet ÜNLÜYÜM
Tebrikler bu arada
Tebrikler bu aradaKapiş misin nesin seni bizm loncanın kameramanı ilan ettim bu videodan sonra itiraz yok
)))))))))))))))))
)))))))))))))))))Bu arada bazı arkadasımız aynı loncada gormek ıstemıs bır dıger arkadasımız da esıtlıkten bahsetmıs madem aynı lonca denıyordu aksam o savaş yolladım ama gelenı goremedım bu sayede RoyaLFamiLy olarak biz nasıl savas edelım soyleyın de onu edelım bizim loncanın kadrosu bellıdır sv kuruldu kurulalı cok da savastık 17-8 kısı falan bizce bir mahsuru yok ama savasacak lonca bulamıyorum onun ıcınde bızım lonca uyelerı illakı baska loncaya eglenmek amaclıda olsa gıdıcektır bu konuyu düzenleyene tesekkur ederım cok ıyı bır konu hazırlamıs
MARESAL
MARESAL
Bu arada bazı arkadasımız aynı loncada gormek ıstemıs bır dıger arkadasımız da esıtlıkten bahsetmıs madem aynı lonca denıyordu aksam o savaş yolladım ama gelenı goremedım bu sayede RoyaLFamiLy olarak biz nasıl savas edelım soyleyın de onu edelım bizim loncanın kadrosu bellıdır sv kuruldu kurulalı cok da savastık 17-8 kısı falan bizce bir mahsuru yok ama savasacak lonca bulamıyorum onun ıcınde bızım lonca uyelerı illakı baska loncaya eglenmek amaclıda olsa gıdıcektır bu konuyu düzenleyene tesekkur ederım cok ıyı bır konu hazırlamıs
MARESAL
Teşekkür ederim abi. Eğlenmemiz için savaş bahane oldu diye düşünüyorum

