HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar hiç skylabdan kolay para kasmayı düşündünüzmü ?
tabikide düşünmüşsünüzdür ama bunu yan hesaplarla yapan kaç kişi var?
hızlı ve uğraşmadan para kasmanın yöntemini anlatıcam ilk olarak kendimize en az 10tane yan hesap açıyoruz hepsi aynı serverde
sonra hepsinin biraz uzun sürücek ama seprom hariç herşeyini skylabda geliştirin 2-3hafta alıcak bunu yapmanız ve hesapların hepsini aynı klana toplayın vergiyi max yapın hergün paranın %10 geliyor diyelim hesaba günde en az 4m kazanması lazım 10hesap 400kdan 4m eder 1hesap parası daha yani bunu 40 hesap olarak düşünün anlatmak istediğimi umarım anlamışsınızdır biliyorum mutlaka böyle yapanlar vardır ama yapmayanlar için açtım bu konuyu 1 teşekkür yeter
tabikide düşünmüşsünüzdür ama bunu yan hesaplarla yapan kaç kişi var?
hızlı ve uğraşmadan para kasmanın yöntemini anlatıcam ilk olarak kendimize en az 10tane yan hesap açıyoruz hepsi aynı serverde

sonra hepsinin biraz uzun sürücek ama seprom hariç herşeyini skylabda geliştirin 2-3hafta alıcak bunu yapmanız ve hesapların hepsini aynı klana toplayın vergiyi max yapın hergün paranın %10 geliyor diyelim hesaba günde en az 4m kazanması lazım 10hesap 400kdan 4m eder 1hesap parası daha yani bunu 40 hesap olarak düşünün anlatmak istediğimi umarım anlamışsınızdır biliyorum mutlaka böyle yapanlar vardır ama yapmayanlar için açtım bu konuyu 1 teşekkür yeter
40 hesap açmak ve 40 hesaptan tek tek skylab'tan promerium yollamak Türk milleti bununla uğraşmaz gibi 

k.b yinda öle böle diyonuz ben 15 car actım
7lv kastım + skylab yaptim
yani bu ne icin derseniz credi + sebrob bugu icin
