HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar kaç oldu Local server kuruyorum ama ilk benim girişimde bile lagdan geçilmiyor oyundan atıyor tek ben varken bile.
Bilgisayar Özelliklerim.
İşletim Sistemi: Microsoft Windows XP Professional Versiyon 2002 SP 3
Ram: Kingston 2 Gb
Ekran Kartı: Intel(R) GMA 3100 384 Mb
İşlemci: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80 GHz
Net Hızı: 8 Mbps
Oyuna Verdiğim Özellikler
Ram : 1 Gb
Cevapta Yazabilirisiniz
Msnde konuşabilirz Adresim : r4pc1c0cuq@hotmail.com
Bilgisayar Özelliklerim.
İşletim Sistemi: Microsoft Windows XP Professional Versiyon 2002 SP 3
Ram: Kingston 2 Gb
Ekran Kartı: Intel(R) GMA 3100 384 Mb
İşlemci: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80 GHz
Net Hızı: 8 Mbps
Oyuna Verdiğim Özellikler
Ram : 1 Gb
Cevapta Yazabilirisiniz
Msnde konuşabilirz Adresim : r4pc1c0cuq@hotmail.com
beyler aynı sorun bendede ıd şifre yazıyorum son sürat giriyor karakterimi seçiyorum süper hıp hızlı kayıt sistemimde tmm herşey hazır gel gelelim tek kendim oyuna giriyom loading doluyor once akrakter gelmıyor acılıyor sonra karakter gelıyor bı kılıc takıom 5 dk sonra gıyyo 2 adım atıom oyundan atıyor hemen gırıs bolumune atıyor sız cozebıldınızmı
kardeş çözümü buraya yazarmısınız aynı sorun bendede var ben msnye giremiyorum onun için veremicem adresimi lütfen çözümü buraya yaz hem herkezin işine yarasın özelden iş yapmayın
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 963
- Kilitli
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 496
- Soru
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 4K

