HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Serverınız mı var ?
Userınız az mı ? yada hiç yok mu ?
Sorun değil ..!
Orta dereceli prof. tanıtım yapıyorum..
Kriterler ;
Oyun'da maruzatlarımı bildirdiğim zaman beni dinleyecek.
Tek isteğim bu birde bazı isteklerim olacak.
Tabi GM'lik istemiyorum kesinlikle .! sevmiyorum..
Serverınıza bulunacağım katkılar ;
User getirmek . (Tabi şukadar gelir şu kadar çekerim gibi şeyler kesinlikle söyleyemem. Çünki gören illa olur gelen olmaz veyahut adam beyenmez ben zorla gel lan servera mı diyeceğim ? )
Biraz zaman geçtikden sonra (1-2 gün içerisinde) tanıtım videosu ekleme imkanım var.
İconları v.b şeyleri sadece o anki tanıtımın yapıldıgı servera özel olur .! Yani netden alıntı olmaz aslağa .!
herşey bana ait olacakır.
Eğer ihtiyacınız var ise gerçekden , karşılıksız olarak'da yapabilirim. Misal serverın dengesi'nin bozulması , userlarla ilgili sorun olur diye kuşkunuz kaygınız var ise göz önünde bulundurarak karşılıksız birkaç tanıtımda yapabilirim açıkcası..
Lütfen mesaj atınız ...
=NOT = Turkmmo yöneticileri konuyu nereye açacağımı bilemedim. Bu yüzden bu hatamı mazur görün , yanlış yerde ise taşırsanız memnun olurum..
Userınız az mı ? yada hiç yok mu ?
Sorun değil ..!
Orta dereceli prof. tanıtım yapıyorum..
Kriterler ;
Oyun'da maruzatlarımı bildirdiğim zaman beni dinleyecek.
Tek isteğim bu birde bazı isteklerim olacak.
Tabi GM'lik istemiyorum kesinlikle .! sevmiyorum..
Serverınıza bulunacağım katkılar ;
User getirmek . (Tabi şukadar gelir şu kadar çekerim gibi şeyler kesinlikle söyleyemem. Çünki gören illa olur gelen olmaz veyahut adam beyenmez ben zorla gel lan servera mı diyeceğim ? )
Biraz zaman geçtikden sonra (1-2 gün içerisinde) tanıtım videosu ekleme imkanım var.
İconları v.b şeyleri sadece o anki tanıtımın yapıldıgı servera özel olur .! Yani netden alıntı olmaz aslağa .!
herşey bana ait olacakır.
Eğer ihtiyacınız var ise gerçekden , karşılıksız olarak'da yapabilirim. Misal serverın dengesi'nin bozulması , userlarla ilgili sorun olur diye kuşkunuz kaygınız var ise göz önünde bulundurarak karşılıksız birkaç tanıtımda yapabilirim açıkcası..
Lütfen mesaj atınız ...
=NOT = Turkmmo yöneticileri konuyu nereye açacağımı bilemedim. Bu yüzden bu hatamı mazur görün , yanlış yerde ise taşırsanız memnun olurum..
Bölüm ile alakasız konu açmayınız
Bildirildi.
GM olmak istiyorsanız GM İlanları'nda konu açabilirsiniz.
Bildirildi.
GM olmak istiyorsanız GM İlanları'nda konu açabilirsiniz.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 499
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 515
- Sabit
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 17K
