Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
Hikaye Ekle

Nixea.net + ları ve - leri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PlayFriend
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 937

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ben tam 1 ay boyunca kullandım sunucu tabanlı hiçbir hata almadım kardeşim
 
4 Gb Sunucu Aldım 20 Kişide Lag Oluyor 40 Kişide Server Kapanıyor

Durduk Yere Serverin Mysql Kapanıyor Ve Site Hata Veriyor
 
kesinlikle arkadaşlar atılan yorumlar yapılan reklamlar vs. tamamen göz boyama site panelleri hamachi sunucularda bile kullanılmıyor. files sorundan geçilmiyor satana kadar 10 snde cevap destek isteyince en erken 1 saat.sorun yaşadım gerçi bana verdikleri sunucu bozuktu reboot sorunu vardı 1 haftadır çözdük diyorlar format atıp veriyorlar sürekli.formatı atınca ben de açıyorum diyorum sorun reboot atınca oluyor diyorum. tekrar format atıyorlar. http://klasikmt2.net/ .com uzantı istedim bana sormadan dolu deyip .net verdiler 7/24 destek hatları ise son 1 haftadır maximum 15 saat açık kalmıştır belkide.gerçi o da cevap vermiyor. çalışanlar çok ukala ticket açtım cevap gelmeyince skype'dan yazdım ticket attın gördük daha ne yoruyosun dedi. 60 lira para verdim bu ilk ayım 1 haftadır sunucu hatalı ve kapalı. önümüzdeki günlerde de açılacak gibi değil.destek birimi son kez format atıp teslim ediyorum dedi. bunlar benden 2. ay nasıl para alacak ?

Reboot Sorunu var evet Yeni Birşeyler Yapmışlar 2 sn de Reboot Yazıyor Puttyde Ama Reboota Oyun Kapanmıyordu Bende
 
kesinlikle arkadaşlar atılan yorumlar yapılan reklamlar vs. tamamen göz boyama site panelleri hamachi sunucularda bile kullanılmıyor. files sorundan geçilmiyor satana kadar 10 snde cevap destek isteyince en erken 1 saat.sorun yaşadım gerçi bana verdikleri sunucu bozuktu reboot sorunu vardı 1 haftadır çözdük diyorlar format atıp veriyorlar sürekli.formatı atınca ben de açıyorum diyorum sorun reboot atınca oluyor diyorum. tekrar format atıyorlar. http://klasikmt2.net/ .com uzantı istedim bana sormadan dolu deyip .net verdiler 7/24 destek hatları ise son 1 haftadır maximum 15 saat açık kalmıştır belkide.gerçi o da cevap vermiyor. çalışanlar çok ukala ticket açtım cevap gelmeyince skype'dan yazdım ticket attın gördük daha ne yoruyosun dedi. 60 lira para verdim bu ilk ayım 1 haftadır sunucu hatalı ve kapalı. önümüzdeki günlerde de açılacak gibi değil.destek birimi son kez format atıp teslim ediyorum dedi. bunlar benden 2. ay nasıl para alacak ?

Reboot Sorunu var evet Yeni Birşeyler Yapmışlar 2 sn de Reboot Yazıyor Puttyde Ama Reboota Oyun Kapanmıyordu Bende
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst