HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben tam 1 ay boyunca kullandım sunucu tabanlı hiçbir hata almadım kardeşim
4 Gb Sunucu Aldım 20 Kişide Lag Oluyor 40 Kişide Server Kapanıyor
Durduk Yere Serverin Mysql Kapanıyor Ve Site Hata Veriyor
Durduk Yere Serverin Mysql Kapanıyor Ve Site Hata Veriyor
kesinlikle arkadaşlar atılan yorumlar yapılan reklamlar vs. tamamen göz boyama site panelleri hamachi sunucularda bile kullanılmıyor. files sorundan geçilmiyor satana kadar 10 snde cevap destek isteyince en erken 1 saat.sorun yaşadım gerçi bana verdikleri sunucu bozuktu reboot sorunu vardı 1 haftadır çözdük diyorlar format atıp veriyorlar sürekli.formatı atınca ben de açıyorum diyorum sorun reboot atınca oluyor diyorum. tekrar format atıyorlar. http://klasikmt2.net/ .com uzantı istedim bana sormadan dolu deyip .net verdiler 7/24 destek hatları ise son 1 haftadır maximum 15 saat açık kalmıştır belkide.gerçi o da cevap vermiyor. çalışanlar çok ukala ticket açtım cevap gelmeyince skype'dan yazdım ticket attın gördük daha ne yoruyosun dedi. 60 lira para verdim bu ilk ayım 1 haftadır sunucu hatalı ve kapalı. önümüzdeki günlerde de açılacak gibi değil.destek birimi son kez format atıp teslim ediyorum dedi. bunlar benden 2. ay nasıl para alacak ?
Reboot Sorunu var evet Yeni Birşeyler Yapmışlar 2 sn de Reboot Yazıyor Puttyde Ama Reboota Oyun Kapanmıyordu Bende
kesinlikle arkadaşlar atılan yorumlar yapılan reklamlar vs. tamamen göz boyama site panelleri hamachi sunucularda bile kullanılmıyor. files sorundan geçilmiyor satana kadar 10 snde cevap destek isteyince en erken 1 saat.sorun yaşadım gerçi bana verdikleri sunucu bozuktu reboot sorunu vardı 1 haftadır çözdük diyorlar format atıp veriyorlar sürekli.formatı atınca ben de açıyorum diyorum sorun reboot atınca oluyor diyorum. tekrar format atıyorlar. http://klasikmt2.net/ .com uzantı istedim bana sormadan dolu deyip .net verdiler 7/24 destek hatları ise son 1 haftadır maximum 15 saat açık kalmıştır belkide.gerçi o da cevap vermiyor. çalışanlar çok ukala ticket açtım cevap gelmeyince skype'dan yazdım ticket attın gördük daha ne yoruyosun dedi. 60 lira para verdim bu ilk ayım 1 haftadır sunucu hatalı ve kapalı. önümüzdeki günlerde de açılacak gibi değil.destek birimi son kez format atıp teslim ediyorum dedi. bunlar benden 2. ay nasıl para alacak ?
Reboot Sorunu var evet Yeni Birşeyler Yapmışlar 2 sn de Reboot Yazıyor Puttyde Ama Reboota Oyun Kapanmıyordu Bende
önemli olan kaç tane eksisi olması değill önemli olan o eksilerini telafi etmesidir.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 502
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 50
- Cevaplar
- 61
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 56
