HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar merhaba, bildiğiniz üzere aranıza yeni katıldım
Bilmeyenler için : http://www.turkmmo.com/tanisma-alani/2657657-ytbarkin-%D8-herkese-selam-olsun-2.html#post14744117 :ka19:
VİP Üyeliği bir deniyeyim dedim bende birtane satın almış bulunmaktayım.
Alacak arkadaşlarda vardır illa ki onlarada şimdiden hayırlı olsun, selametle
Bilmeyenler için : http://www.turkmmo.com/tanisma-alani/2657657-ytbarkin-%D8-herkese-selam-olsun-2.html#post14744117 :ka19:
VİP Üyeliği bir deniyeyim dedim bende birtane satın almış bulunmaktayım.
Alacak arkadaşlarda vardır illa ki onlarada şimdiden hayırlı olsun, selametle

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
hayırlı olsn
Hayırlı Olsun.
" Vip Üyeliğin bana verdiği yetkiye dayanarak .. " diye süregelen bir başlığa dalar nidası ile daldım konuna .
Ancak değilmiş tabi. Hayırlı olsun sevgili YTBarkin , umarım herşey gönlünce olur
.
Hayırlı Olsun.
Teşekkür ederiim.
Hayırlı olsun Barkın.
Uzman Üye Olursam bende alıcam inş.
Sağol Resul, inşallah olursunda sende alırsın
Hayırlı olsun, güle güle kullan![]()
Teşekkür ederim, darısı başınıza diyecektim taa ki 'Vip Üye' rankını görene kadar
Arkadaşlar merhaba, bildiğiniz üzere aranıza yeni katıldım
Bilmeyenler için : http://www.turkmmo.com/tanisma-alani/2657657-ytbarkin-%D8-herkese-selam-olsun-2.html#post14744117 :ka19:
VİP Üyeliği bir deniyeyim dedim bende birtane satın almış bulunmaktayım.
Alacak arkadaşlarda vardır illa ki onlarada şimdiden hayırlı olsun, selametle![]()
" Vip Üyeliğin bana verdiği yetkiye dayanarak .. " diye süregelen bir başlığa dalar nidası ile daldım konuna .
Ancak değilmiş tabi
. Hayırlı olsun sevgili YTBarkin , umarım herşey gönlünce olur
.
