HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
slm öncelikle arkadaşlar bn serverımı kuruorum ama sürekli
sunucuya bağlanırken hata dio önceden açılıodu Pc ye format attıktan sonra böyle olmaya başladı dier Pc de de denedim ondada hata verior.
kurulumda hata yapıosundur fln demein herşeyi yapıorum ama hata verior
herhangi bi çözümü olan varsa sölesi çoğu şeyi denedim ama olmuor site açılıo sw de hata verio başka pc dende girilmio bi çözüm bulun lütfen







sunucuya bağlanırken hata dio önceden açılıodu Pc ye format attıktan sonra böyle olmaya başladı dier Pc de de denedim ondada hata verior.

kurulumda hata yapıosundur fln demein herşeyi yapıorum ama hata verior
herhangi bi çözümü olan varsa sölesi çoğu şeyi denedim ama olmuor site açılıo sw de hata verio başka pc dende girilmio bi çözüm bulun lütfen








anlamadın gliba herşeyi yapdım önceden giriodum Pc ye format attıktan sonra olmya bşladı sunucuya bağlanırken hata dio hep 

ahahahah puahahaha kandırmacalı sorumu bu ne ya pc ye formatt attıysan ortada sw kalmazkı
Tekrar Kur Sw nı 
Tekrar Kur Sw nı 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Çözüldü
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K

