HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
beyler açılınca nasıl gircez TRnin içine atsak çalışırmı ?
NostaleDE(Almanca) yi kurmamız lazım indirdiğimiz nostale root dosyasını nostale de nin içine atın ve oyunun açılmasını bekleyin ondan sonra oynarsınız oyun yarın öğlen gibi açılacaktır bakım olmazsa.
[Root] Noskomon DE
Herkese Merhaba!
Bugün, geç akşam ya da sabah, sunucu sonunda kök alınacaktır.
O zamana kadar, sabır isteyin.
Toplum Merhaba!
Öğleden sonra veya yarın Bugün sunucu kök olacak.
Bu zaman gelene kadar beklemek zevk.
Google Transtle saolsun
Herkese Merhaba!
Bugün, geç akşam ya da sabah, sunucu sonunda kök alınacaktır.
O zamana kadar, sabır isteyin.
Toplum Merhaba!
Öğleden sonra veya yarın Bugün sunucu kök olacak.
Bu zaman gelene kadar beklemek zevk.
Google Transtle saolsun

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
