HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Daha önce notlarımı paylaşmıştım fakat notların 1.Dönem olduğunu söyleyemeden konu kapatılmıştı. 
Bende yeni konuyu karneyi alınca açarım dedim ve bugün karnemi aldım.
Kimya & Matematik'ten sorumluluğa kaldım.
Sayısalımın pek iyi olmadığını daha önceden söylemişlerdi zaten.
Liseye geçtiğimde kutlama bölümüne açtığım konudan ;
(02.06.2012, 12:25)
Birinci dönem notlarım : http://www.turkmmo.com/kutlamalar/2631622-e-okul-9sinif-notlarim.html

Bende yeni konuyu karneyi alınca açarım dedim ve bugün karnemi aldım.
Kimya & Matematik'ten sorumluluğa kaldım.
Sayısalımın pek iyi olmadığını daha önceden söylemişlerdi zaten.

Liseye geçtiğimde kutlama bölümüne açtığım konudan ;
(02.06.2012, 12:25)
Biraz daha kopya çekersen Takdir alabilirsin
Şaka bir yanada güzel karne ama fen ve matematiği görünce bence sen sayısal okuma![]()
Birinci dönem notlarım : http://www.turkmmo.com/kutlamalar/2631622-e-okul-9sinif-notlarim.html
İkinci dönem notlarım :
Bizde zar zor geçtikte, geçtik çok şükür.Tebrik ederim.
![]()
Bende,
Teşekkürler,sanda teb.
