Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Sınıfı geçtim !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sacha
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 28
  • Görüntüleme Görüntüleme 697

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Daha önce notlarımı paylaşmıştım fakat notların 1.Dönem olduğunu söyleyemeden konu kapatılmıştı. :)
Bende yeni konuyu karneyi alınca açarım dedim ve bugün karnemi aldım.
Kimya & Matematik'ten sorumluluğa kaldım.
Sayısalımın pek iyi olmadığını daha önceden söylemişlerdi zaten. :D

Liseye geçtiğimde kutlama bölümüne açtığım konudan ;

(02.06.2012, 12:25)


Biraz daha kopya çekersen Takdir alabilirsin:D
Şaka bir yanada güzel karne ama fen ve matematiği görünce bence sen sayısal okuma:D


Birinci dönem notlarım : http://www.turkmmo.com/kutlamalar/2631622-e-okul-9sinif-notlarim.html
İkinci dönem notlarım :
2vwz.jpg

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst