HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben hack kullanmıyorum ama oyunu açtığım anda daha nick imi yazmadan x-trap yakalıyor.
uyarı aynen şöyle:
code field : 05-0400-00000000-523
please close any program (auto, cheat, *****, debug program) and restart the system.
tool name : system32-rascx32.dll
site: crossfire [north america]
version : 8501
oyunu setuptan yeniden kurdum olmadı. belirtilen dosyayı silmeye çalıştığımda da ''system32-wininit.exe üzerinde çalıştığı için silinemiyor''
uyarısını veriyor. wininit.exe yi silmeye çalıştığımda ise buna yetkim yok diyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin bir haftadır oyuna giremiyorum.
(windows 7 ultimate 32 bit kullanıyorum)
uyarı aynen şöyle:
code field : 05-0400-00000000-523
please close any program (auto, cheat, *****, debug program) and restart the system.
tool name : system32-rascx32.dll
site: crossfire [north america]
version : 8501
oyunu setuptan yeniden kurdum olmadı. belirtilen dosyayı silmeye çalıştığımda da ''system32-wininit.exe üzerinde çalıştığı için silinemiyor''
uyarısını veriyor. wininit.exe yi silmeye çalıştığımda ise buna yetkim yok diyor ne yapmalıyım lütfen yardım edin bir haftadır oyuna giremiyorum.
(windows 7 ultimate 32 bit kullanıyorum)
Windows xp geçmenizi öneririrm ayrıca hile programı cheat engine vs. programlar kapalı halde girip bu hatayı alıyorsanız Ccleaner'la bir temizleme yapın olmadı tekrar kurun.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 510
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 9K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 559
