HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
4 Senelik Lise Hayatımın Bitmesine 4 Gün Kaldı
) Elektrik Elektronik Bölümü Okuyordum İnş Bu Hafta Sonu Mezun Olacağım.Bi Yandan Üzülüyorum Lise Ortamı Cok Farklı Bi Ortam Hiçbiryerin Yerini Tutacağını Sanmıyorum. Belikide Okulun Sadece Erkeklerden Oluşmasıydı Orasıda Ayrı Bi Ortamdı Herneyse Bu Notlarla Mezun Oluyorum.Diğer Liseye Başlayacak Olan arkadaşlara Başarılar Dilerim.
) Elektrik Elektronik Bölümü Okuyordum İnş Bu Hafta Sonu Mezun Olacağım.Bi Yandan Üzülüyorum Lise Ortamı Cok Farklı Bi Ortam Hiçbiryerin Yerini Tutacağını Sanmıyorum. Belikide Okulun Sadece Erkeklerden Oluşmasıydı Orasıda Ayrı Bi Ortamdı Herneyse Bu Notlarla Mezun Oluyorum.Diğer Liseye Başlayacak Olan arkadaşlara Başarılar Dilerim.
üniversite de başarılar, iyi yerlere gelirsin inşaallah
Teşekkürler.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 656
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 839

