Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Maxus senin yaptigin cok ayip

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Spy34
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 640
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Maxus senin yaptigin cok ayip
sana yakistiramiyorum
sen nasil yakistirdin boyle birseyi kendine bilemiyorum

gun olur devran doner

butun konular kilitli nasil bir paylasim platformu haline getirdiniz burayi
ben ilk defa goruyorum bole bir sey hem kisiye hakaret et hemde ozgurlugunu kisitlasinlar.
burdaki insanlar bilgi icin geliyorlar kimse kimsenin kara kasina kara gozune gelmiyor.

bilgi almaya ve kendinde olan bilgiyi dagitmaya geliyo insanlar buraya.
ben innamiyorumki bir kiside desin ben konu acayim kilitlenirse kilitlensin demez. ama burda snin yaptigin ayip gelip burdaki modlardan izin aldigim halde
konum kilitlendi ve beni dolandirici gibi tanittin ben bu isten para kazaniyorum ekmek yiyorum sen gibi forumlarda zevkine takilmiyorum.

konu kilit pls diycem ama dememe gerek yok birazdan kilitlenir. ve hatta bende banlanirim eleştiri yaptim diye.
 
Son düzenleme:
Maxus senin yaptigin cok ayip
sana yakistiramiyorum
sen nasil yakistirdin boyle birseyi kendine bilemiyorum

gun olur devran doner

butun konular kilitli nasil bir paylasim platformu haline getirdiniz burayi
ben ilk defa goruyorum bole bir sey hem kisiye hakaret et hemde ozgurlugunu kisitlasinlar.
burdaki insanlar bilgi icin geliyorlar kimse kimsenin kara kasina kara gozune gelmiyor.

bilgi almaya ve kendinde olan bilgiyi dagitmaya geliyo insanlar buraya.
ben innamiyorumki bir kiside desin ben konu acayim kilitlenirse kilitlensin demez. ama burda snin yaptigin ayip gelip burdaki modlardan izin aldigim halde
konum kilitlendi ve beni dolandirici gibi tanittin ben bu isten para kazaniyorum ekmek yiyorum sen gibi forumlarda zevkine takilmiyorum.

konu kilit pls diycem ama dememe gerek yok birazdan kilitlenir. ve hatta bende banlanirim eleştiri yaptim diye.

Burasi para kazanma forumu deildir 1 ikincisi sen bu isten nasil para kazaniyorsun onu anlamis deilim ? milleti kandirip onlardan dahami cok para larak dxt ten hack ayarliorsun yada sana extra odeme yapmalarimi gerekioki bu isten para kazanasin! eger burdaki kisilere ayni fiyattan verirsen sen nasil para kazancan belliki satis yaptigin kisilere(ne is yaptigini bilmiorum)daha cok paradan verion kendinede pay birakion galiba? bana cevap vermeden once kendi yazdiklarina dikkat et ! :ka24:
 
Adamin yaptigi ayip deil bizim guvennligimizi sagliyr . demmekki tum modlardan izin almamisn adam isini yapiyr ayip deil rahat ol ;)
 
beni ilgilendirmez ama
ben bu kisiyi bir kac forumda daha gordum ama kimsedende benim parami aldi vermiyo sole oldu bole oldu gibisinden birsey gormedim.

bence sen yargisiz infaz yapmissin.

forumlarda cok para kazananda var zaman harcayanda sanal dunyada cok seyler olyo :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst