HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Bugün Telefonum düştü yada çalındı zaten tüm gittiğim yerlere baktım . Anons falan yaptırdım yok. Arkadaşlar Nasıl Bulabilirim Bilen Varmı ? Daha Önce Yaşayan Falan Nereye Başvurcam Telefonum Kapalıydı ?

IMEI Numarası varsa emniyete başvur, eğer elinde IMEI numarası yoksa ,kutunun içerisindeki kağıtlara vs. bak . bulamazsan emniyete başvur başka yapacak pek birşey yok.!Eğer çalınmadıysa sadece düştüyse Emninet gene SIM den falan bulabilir.
Son düzenleme:
ilk önce simi kapattır, o hat ile kötü işler yapmaya kalkarsa hat sahibini çağırırlar savcılığa. buna dikkat et
ilgilenmio polisler gitim o numarayı falanda buldum ama ilgilenmiolar
ilgilenmio polisler gitim o numarayı falanda buldum ama ilgilenmiolar
Nasıl ilgilenmezler ya başka Polis merkezine git Merkezdekilere falan.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 205
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 129
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 94
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 103
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53
