xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

-|ReposeGraphics|-(Login,Select,Loading)JPG Pack Resimleri #ByShegiLTR #

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByShegiLTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 49
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

Paylaşımı Nasıl Buldunuz,Cevabınız Nedir ?

  • Güzel Paylaşım,Teşekkürler.

  • Hayır Beğenmedim,Geliştirilebilir


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Repose Graphics
# ByShegiLTR #
(Login,Select,Loading)JPG Pack Resim Çalışmaları
Tasarım :
ByShegiLTR
Psd Şekilde Winrar Yaparak Direk İndirme Linki Koydum.
Aynı Zamanda Yazı Fontlarınında İndirme Linklerini Verdim.
Virüs Totalleride Ekledim,Eksiğim Felan Varsa Yorum ATARAK Bildiriniz.


İlk Olarak Resimlerden Görüntüler Verelim ;
loading0 Adlı Resmimiz ;
loading0.jpg


loading1 Adlı Resmimiz ;
loading1.jpg



loading2 Adlı Resmimiz ;
loading2.jpg



loading3 Adlı Resmimiz ;
loading3.jpg



login Adlı Resmimiz ;
login.jpg



Select Adlı Resmimiz;
select.jpg



İndirme Linkleri ;
Yazı Fontları ve İndirme Linkleri ;


--


--

--


--


Resim PSD'leri İndirme Linkleri
--------------------------------------------



-

-

-

-

-





Virüs Totaller ;


-

-

-

-

-
-


-

-

-

Bu Resimleri Pack'ıma Nasıl Atarım,Nasıl Yaparım ?
>İlk Olarak UNEPK Adlı Pack Açıcı Programımızı İndiriyoruz<

>İndirdiğimiz Programı Bir Klasör Oluşturup İçine Atıyoruz.<
>Ayarlamak İstediğimiz Packı (eix,epk) Uzatılı '' Localetr.eix - Localetr.epk ''Packlarını Alıp UNEPK Programını Attığımız Klasöre Atıyoruz.<
>UNEPK Adlı exe'mizi Acıyoruz.Açtığımızda Orda Pack Açıcı Klasörü Seç Butonunu Görürsünüz.<
>Hemen Onun Altından Packımıza 2 Kere Tıklayıp,Pack Açma İşlemini Başlat Diyoruz.<
>UNEPK Programını Kurduğumuz Klasörde '' Source '' Adlı Bir Klasör Oluşur.<
>Ardından O Klasöre Girerek '' locale \ tr \ ui '' Dizinini İzleyerek '' Login ve Select '' Adlı 2 Fotoğrafımızı Oraya Atıyoruz.<
>Fotoğrafları Attıktan Sonra Işınlanırken Görünücek Resimler Yani ( loading0-1-2-3)Resimlerini '' locale \ tr \ ui \ loading '' Dizinine Atıyoruz. <
>Yaptığımız Resimleri Packımıza Attık.Sonra İse UNEPK.exe Programından '' Tekrar Paketle '' Diyerek Packımızı Kapatıyoruz.<
>Packımız Hazır.<

Font Type'yi Nereye Atıcam ?
>Size Verdiğim Fontları İndirip Winrar İçinden Çıkartarak.<
>Bilgisayarım / C: \ WINDOWS \ Fonts Dizinine ATARAK.<
>İstediğiniz Fotoshop Programında Kullanabilirsiniz.<

Resim'deki Styleslere Dokunmadım Gönül Rahatlığıyla Kullanabilirsiniz.
1'er Yorum Atarak Yapmam Gerekenleri , Hatalarımı veya Teşekkürlerinizi Söyliyebilirsiniz.
Yapamayan Olursa Skype : mekqan01 Aratıp Ekleyiniz yardımcı Olurum.

İyi Forumlar.


Forum Üye Mesupları'nın Yorumları ;
Helal Erşadıma benim. Çok güzel bir çalışma olmuş, istifade eden çok olacaktır.

Birde bu anten de değil artık uydu seni çekemeyenlere gelsin kardeşim :)

antenna.png

Erşad çok başarılısın kardeşim anlatımını da beğendim. süpersin !
Erşad Kardeşim Yine Her Zamanki Gibi Başarılısın Bu Yüzden Seni Tebrik Ederim.
Fotoğraflara 1-2 Şey Ekleyip Yazı Renklerini Fotoğraflara Göre Uyarlaman Hoş Olmuş.
Eline Sağlık.
Erşad'cım Ben Mehmet Altun , Tanıdın İnşallah Paylaşım Güzel Olmuş . Aynısından Benim SERVER'e İstiyorum,Facebooktan Konusurz.
Ben Fazla Beğenmedim,Ama Yinede İdare Eder. Ama Pack Açma'nın Anlatımını Çok Beğendim Sağolasın.
teşekkürler çok güzel başarılar.
Ulan ne güldüm alemsin @JooM ;
Erşad çok başarılı bir çalışma olmuş emeğine sağlık fevkaladenin fevkinde. :)
Emeğine sağlık yararlı bir konu hazırlamışsın çalışmalarda çok iyi,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Çok yararlı paylaşım. Emekden hiç kaçmamışın.

Ellerine Sağlık *
 
Son düzenleme:
Helal Erşadıma benim. Çok güzel bir çalışma olmuş, istifade eden çok olacaktır.

Birde bu anten de değil artık uydu seni çekemeyenlere gelsin kardeşim :)

antenna.png
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst