mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Jaja'dan Trabzon'a mesaj var

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan paskal414141
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 151

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

:l03::l03:


jajadan_trabzona_mesaj_var13696367330_h1031302.jpg




Trabzonspor'da oynarken taraftarın sevgilisi haline gelen Brezilyalı golcü, Ukrayna'nın Metalist Kharkiv takımıyla yollarını ayırmaya hazırlanıyor. Jaja, ''Trabzonspor beni isterse uçak biletim cebimde'' dedi
Bordo-Mavili kulübün eski yıldızı Jaja, Trabzonspor'a yeşil ışık yaktı. Trabzonspor'dan ayrıldıktan sonra önce Al Ahly takımına transfer olan ardından eski takımı Metalist Kharkiv'te top koşturmaya başlayan Brezilyalı golcü, Ukrayna ipleri koparmaya hazırlanıyor.
Son iki aydır forma şansı bulamayan 27 yaşındaki forvet için teknik direktör Miron Markevich, ''Jaja bana uymayan bir oyuncu. Yetenekli ama satılacak ya da takasta kullanılacak'' açıklamasıyla Jaja'nın gideceğinin sinyalini verirken, başarılı futbolcunun da oldukça mutsuz olduğu ve yeniden Türkiye'ye dönmek istediği öğrenildi.
'İlk sırada gelir'
Sambacı yaptığı açıklamada, Ukrayna'da aradığını bulamadığını belirterek, ''Eğer Trabzonspor beni isterse seve seve gelirim. Benim için ilk sırada her zaman Bordo-Mavili renkler vardır. Trabzonspor'un maçlarını fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum. Arkadaşlarımı arayarak bilgiler alıyorum. Yöneticiler yeter ki tamam desinler, uçak biletim cebimde. Ben Trabzonspor'da oynadığım günleri hiçbir zaman unutamam. Avni Aker'de çıldıran, tribünlerde coşkuyla kolbastı oynayan taraftarları çok özledim. Umarım tekrar dönme fırsatı bulurum'' ifadelerini kullandı.
'Taraftar da istiyor'
Trabzonsporlu taraftarların ısrarla yeniden görmek istedikleri Sambacı sözlerini şöyle tamamladı: Türkiye ligi, Ukrayna'dan kat ve kat üstün. Kendime çok güveniyorum.
Yeniden Trabzon'a gelirsem büyük işlere imza atacağımı düşünüyorum. En büyük hedefim Bordo-Mavili kulüple şampiyonluklar yaşamak. Bu sezon olmasa bile bir gün mutlaka Trabzon'a geleceğim.
 
Jaja İyi bir Futbolcu Bize Gelmek İstiyor ama Alkol içtiyi için Gelemiyor Yenii Başkan İbrahim Hacı Osmanoğluda Alkolu Yasakladığı İçin Gelemiyor. Çeşke alkol içmesede Bize GEri Gelse Çünk İYİ BİR Futbolcuu Jaja
 
Jaja İyi bir Futbolcu Bize Gelmek İstiyor ama Alkol içtiyi için Gelemiyor Yenii Başkan İbrahim Hacı Osmanoğluda Alkolu Yasakladığı İçin Gelemiyor. Çeşke alkol içmesede Bize GEri Gelse Çünk İYİ BİR Futbolcuu Jaja Keşke gelse ama napalım :(
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst