xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Windows 7 Metin2 Log Hatası !!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan LaZzMania
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar uzun zamandır çözümünü arıyorum internette bir sürü çözüm yolları var hepsi ben yaptım düzeldi diyor ama bende bir türlü düzelmiyor kendi bilgisayarımda sorun yok çünkü bir kaç tane daha windows 7 li bilgisayarlarda denedim türke girince açılıyor pvpye girince log hatası veriyor pack dosyasından locale.add.tr dosyasını silin diyorlar siliyorum olmuyor güvenlik duvarını kaldırın diyorlar kaldırıyorum olmuyor denetim masasından sistem ayarlarına girip gelişmiş ayarlardan performans veri yürütme engellemesi depyi aç pvpnin exe sini ekle diyorlar ekliyorum yine olmuyor lütfen kesim çözümü bilen varsa söylesin
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst