HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben oyunda 30-40 fps arasında oynuyorum ve bundan sıkıldım.
Bandicam ile görüntü almaya çalışırsam ilginç bir sonuç çıkıyor ortaya ve fps 9 oluyor.
2 gb ram 256 mb paylaşımlı ekran kartım var sizce bu normalmi, ne önerirsiniz ?
Bandicam ile görüntü almaya çalışırsam ilginç bir sonuç çıkıyor ortaya ve fps 9 oluyor.
2 gb ram 256 mb paylaşımlı ekran kartım var sizce bu normalmi, ne önerirsiniz ?
Bilgisayarını temizle forumda bilgisayarını temizlemen için yararlı olucak konular var,virüs programıyla bilgisayarı tam tara,güncelleştirmeleri kur,fps düzelir düzelmesse eğer format at,kesin çözüm.
çok teşekkür ederim, deneyeceğim. eğer başka çözümler varsa yazarsanız sevinirim
Arkadaşlar ben oyunda 30-40 fps arasında oynuyorum ve bundan sıkıldım.
Bandicam ile görüntü almaya çalışırsam ilginç bir sonuç çıkıyor ortaya ve fps 9 oluyor.
2 gb ram 256 mb paylaşımlı ekran kartım var sizce bu normalmi, ne önerirsiniz ?
o ekran kartı ile 40 fps oynadığına şükret.ekran kartı modelin ne ?
ayrıca gamebooster gibi saçma sapan uygulamaları sil yararından çok zararları var.
pegatron, ekran çözünürlüğü 800x600 yapınca fps 70-90 arası değişiyor.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 255
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 103
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 75
