kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Fena halde FPS Sorunu :/

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lorduqur07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar ben oyunda 30-40 fps arasında oynuyorum ve bundan sıkıldım.
Bandicam ile görüntü almaya çalışırsam ilginç bir sonuç çıkıyor ortaya ve fps 9 oluyor.

2 gb ram 256 mb paylaşımlı ekran kartım var sizce bu normalmi, ne önerirsiniz ?
 
Bilgisayarını temizle forumda bilgisayarını temizlemen için yararlı olucak konular var,virüs programıyla bilgisayarı tam tara,güncelleştirmeleri kur,fps düzelir düzelmesse eğer format at,kesin çözüm.
 
Arkadaşlar ben oyunda 30-40 fps arasında oynuyorum ve bundan sıkıldım.
Bandicam ile görüntü almaya çalışırsam ilginç bir sonuç çıkıyor ortaya ve fps 9 oluyor.

2 gb ram 256 mb paylaşımlı ekran kartım var sizce bu normalmi, ne önerirsiniz ?

o ekran kartı ile 40 fps oynadığına şükret.ekran kartı modelin ne ?

ayrıca gamebooster gibi saçma sapan uygulamaları sil yararından çok zararları var.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst