Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Gm lere çamur atanlar içeri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SoulCalibur
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşım dedim size 1000kere şu oyunu çoluk çocuk oynamasın sayenizde her şey kalkıcak ben 67seviyeme kadar ep almadım küfür ettiğiim haklı olarak olmuştur çarımın adı bilinmediği için hile kullandım zamanında da ama bazı arkadaşlarımız ss i alınıp gm lere gönderildiği zaman bile gm lerin haksızlığından ban yediğinin altını çiziyor size başımdan geçen bir hikaye anlatayımda ibret olsun


Yıl 2009
Ay Şubat
Server Rumeli
İsim:Sonkabus4X
Seviye:56
Olay günü:Pazar
Saat:17:45
Adamın biri
sa at zırhlicaktım
Ben:Yok kardeş işim var
adam:Hadi be kardeş
Ben:(Başımdan sağmak için hilem olmamasına rağmen)Ben de hile var ban yersin
adam:Ben de de var hilesiz olmaz
ben:bb

Sonraki gün
Hesabınız engellendi isimli bir mail
Sebebini sorunca adamın gönderdiği ss yi okudum
tüm konuşma tamam he öle sanın adam ben de de var hilesiz olmaz bölümünü yazmadam foto çekmiş ben de çekmiştim ve gönderdim ikimizde paşa paşa ban yedik

Ay:Mart yıl 2009
Forumda aynı isimde adam
Ban yememin sebebi sonkabus4X isimli bir adamın bir foto hack programından (isme bak :) )
Kendi yazdığı şüpheli yazılardan beni banlattı
aynı adam 2 ay sonra
Gm ler ep almadığımız zaman kapatıyor çarınız
Aynı adam
Sahte soru cevaplarla gm lere çamur atıyor

Adam karşıma geliyor aynı isim rumeli 24lv olmuş bn de rumeliye küsüm tabii gm android beni dinlemeden çarımı banlamıştı nese bi arkim içni girdim o herifi gördüm hile yapıyordu ss sini aldım gm ye attım ve olayları baştan sonra anlattım cevap şu

Üzgünüz ancak hesabınızı geri çevirmemiz için hiç bir sebep yok
elimizde gerekli kanıt var
Hesabınızı açamayız kurallara uymalıydınız!



Adam haksız mı lan şimdi
Ben gelip forumlara haykırdımmı bunu sizinde gm lere çamur atma hakkınız yok beyler ben ban yedim ve sesimi çıkarmadım hemde böyle bir haksızlığa rağmen ve siz sahte yazılarla gece gündüz çalışan metin2 ekibine neler yazıyorsunuz adam haklı kardeşim ben de hileliyim demeseydim 56lv çarımdan olmicaktım benim günahım ne adam görevini yapıyor bir de böyle düşünseniz 33lv çarınıza 62lv diye forumda gm lere çamur atak dolaşmazsınız ep oyunda parası olanın gerekli itemleri almasını sağlıyor ne şimdi adam bir yeşil pot içti diye ya da ep ile 2kutsama aldı diye ep olmayınca ban yiyoruz diyorsanız siz bu oyunu oynayamın hadi itiraf zamanı bunları yazan insanlar 11-12 yaş üstü ise namertim ulan ben

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 
Son düzenleme:
harbiden dürüstlük diye buna derler :D:D:D işaret olmadan oylama başlatıyoum bu arkadaş haklı ve GM olmak kadar hakkı var dienler yazısın sonuna 1 yazsın .haklı değil GM olmamalı dienler 2 yazsın saygılar... REP+ PLS :P:P:P:P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst