HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar pvpde iyileştirmeci şaman oynuyorum. Konulara baktım bazıları str bazıları dex ver diyor. Karar veremedim. Vıt ve ınt full şimdi neye vereyim Str'yemi Dex'emi. Bu arada hep skill kullanıyorum
Bana göre ejderha gücü olmalısın öncellikle ama ben yine sorununa cevap vereyim. Bu dediğin statüler kullandığın silaha bağlı iblis kullanıyorsan sırasıyla HP-SP-DEX-STR vermelisin ama ejderha çanı veya ortalamalı orkide kullanıyorsan HP-SP-STR-DEX şeklinde vermelisin statüleri ( Merak ettiğin kafana takılan soru veya sorunların var ise özel mesaj atabilirsin)
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K

