Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Oyuna başlanır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan pulucu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
editli sw oynamak bana saçma geliyor


neden sacma para verdigimiz icinmi peki sana bi soru tr de para vermeden ne yapabılcen efsun nesnesı bıle alamıyorsun car kasamazsın tr de para vermeden hiç bişey yapamazsın en azından burda adamlar editsizde set dizebiliyorlar bu yüzdenmi sacma geliyor kusura bakmada dostum haksızsın tr den gelen bır cok adam var bunuda unutma
 
Başla Başla :) 1 kişi 1 kişidir..
Bari yöneticilerimizde iş yok biz adam bulalım servere.. yoksa verilen paralarımıza yazık olucak.

Mt2-Tr nin gösterişli oldugu zamanlarda mmomt2 dahada iyiydi pwp lerin 1. idi lakin şimdi görüyorum ki sonuncu bile olamıyoruz :)
Eskiden ayda bir 1-2 saatte pack gelirdi millet memnunda şimdi haftada bir bakım ve pack geliyo.. Anlaşılmayan kısım oyunda binler varken neden ayda bir bakım yapılıyoken şuan oyunda günlük 100 kişi bile yokken haftada bir bakım oluyo ?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst