mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

windows 8 up :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gorkemgoksen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 778
Hayırlı olsun, uyumluluk sorunları için sağ tık > uyumluluk sorunu gider seçeneğini seçebilirsiniz, ben hiç sorun yaşamıyorum özellikle başlangıç menüsü çok hoşuma gidiyor. :D

mfzrr.png
 
Hayırlı Olsun .

Teşekkürler

Hayırlı olsun. Bana göre en kötü işletim sistemi. Çünkü hile yapıyorum çalışmıyor :D

Eminmisiniz Tam Tersi :) w8 Genel Olarak Demiyorum Wolfteam için Tüm Hileler Orada

Hayırlı olsun,güle güle kullan :o
Teşekkürler
Bne Hala Windows Xp :D
:) Teşekkürler
Hayırlı olsun, uyumluluk sorunları için sağ tık > uyumluluk sorunu gider seçeneğini seçebilirsiniz, ben hiç sorun yaşamıyorum özellikle başlangıç menüsü çok hoşuma gidiyor. :D

mfzrr.png

Aynen Çok Değişik Birşey Hosuma Gitti benimde Fakat İlkden Bilgisayar Kapatmayı Bulana Kadar Canım Cıktı :D :D

hayırlı olsun
Teşekürler
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst