Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Keylogger ve Trojan'dan Kurtulma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeepRuin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

[h=2]Keylogger ve Trojan'dan Kurtulma[/h]

Keyloggerlar klavyeden basılan her tuşun loglarını tutan casus yazılımlardır. Bu yazılımlar siz internette gezinirken gireceğiniz paraloların ve kişisel bilgilerinizi bir metin dosyasına kaydedip başka bir kullanıcıya ulaştırır. Internet cafeye gidip icqyu kullandıktan sonra ertesi gün aynı icqya bağlanmak istediğinizde size yanlış parola hatası verebiliri veya kredi kartınızda para
çekilmiş olabilir.Son zamanlarda sözde kendini uyanık sanan cafe sahipleri bu yazılımları bilgisayarlarına kurup müşterilerin şifrelerini çalmaktadır.


evet arkadarşlar ilk önce pc nizde keylogger olup olmadığını nasıl anlarız bunu acıklıyorum:

ctrl+alt+delete ye basın ve oradan işlermere gelin orda services.exe wardır bunun yanında system yazması lazım
eğer system değilde yanında kullanıcı ismi yazarsa örn: admİn gibi
anlayın ki pc dinzde keylogger war !

keylogger dan kurtulma:

1.ilk önce başlat/çalıştır/msconfig bunu yazın ordan başlangıca gelin ve bütün işlemleri devre dışı bırak de sonra pc nizi yeniden başlatın

2.bilgisayarım/c/windows/system e gelin ordaki services.exe i silin

3.sonra yine calıştır/msconfig a girin tekrar başlangıc bütün işlemleri uygulaya tıklayın ve pc nizi yeniden başlatın ve artık keylogger dan kurtuldunuz!...

İsterseniz ctrl+alt+delete ye gir işlemlere gel services.exe in yanına bakın yanında system yazar..

test edip denenmiştir.

lüfen sabit konu olsun


+rep iyi olur
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst