HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[h=3]Forum ve Oyun Takımı Başvurusu[/h]Merhaba Metin2nin yiğit Savaşçısı
Eğer Sen....
Aradıgımız O kisi olduguna inanıyorsan!
Ekibe girmek için başvurunu gönder ve bu görevi neden istediğini anlat.
Ve bu işi basarırsan !
Seninle Kumanda Merkezi'nde görüşürüz!
Başvurmak icin buradaysan, asagidaki maddeleri tekrar gozden gecirmelisin:
1.) Basvuru yapabilmen icin 18 yasini doldurmus olman gerekir.
2.) Alacagin gorev cok zaman harcamani gerektirecektir.
3.) Metin2 Takimina girmek icin, iyi derecede oyun ve forum deneyimine ve kullanici seviyesinde bilgisayar bilgisine sahip olman gerekir.
4.) Oyuna ait hicbir ortamda hile, küfür vb. yüz kızartıcı ceza almamis olmalisin.
5.) Daha once herhangi bir oyun/forum takimindan cikarilmamis olmalisin.
6.) Adil karar verebilecek muhakeme yetenegine sahip olmalisin.
7.) Gunde en az 5 saatini yapacagin goreve verebilmelisin.
8.) Aktif olarak Teamspeak kullanman gerekeceğini bilmelisin.
9.) Aktif olarak IRC kullanman gerekeceğini bilmelisin.
10.) Basvurunun kabul edilmesi halinde, mahkemede gecerli olacak olan Veri Gizlilik Sozlesmesini imzalamayi kabul etmelisin.
Sen secilmesi gereken o kisi oldugunu dusunuyorsan, Metin2 Takimina hemen basvurunu yap. Başvurunu mutlaka hesabının kayıtlı olduğu mail adresinden yapman gerekiyor. basvuru@metin2.org
Eğer Sen....
Aradıgımız O kisi olduguna inanıyorsan!
Ekibe girmek için başvurunu gönder ve bu görevi neden istediğini anlat.
Ve bu işi basarırsan !
Seninle Kumanda Merkezi'nde görüşürüz!
Başvurmak icin buradaysan, asagidaki maddeleri tekrar gozden gecirmelisin:
1.) Basvuru yapabilmen icin 18 yasini doldurmus olman gerekir.
2.) Alacagin gorev cok zaman harcamani gerektirecektir.
3.) Metin2 Takimina girmek icin, iyi derecede oyun ve forum deneyimine ve kullanici seviyesinde bilgisayar bilgisine sahip olman gerekir.
4.) Oyuna ait hicbir ortamda hile, küfür vb. yüz kızartıcı ceza almamis olmalisin.
5.) Daha once herhangi bir oyun/forum takimindan cikarilmamis olmalisin.
6.) Adil karar verebilecek muhakeme yetenegine sahip olmalisin.
7.) Gunde en az 5 saatini yapacagin goreve verebilmelisin.
8.) Aktif olarak Teamspeak kullanman gerekeceğini bilmelisin.
9.) Aktif olarak IRC kullanman gerekeceğini bilmelisin.
10.) Basvurunun kabul edilmesi halinde, mahkemede gecerli olacak olan Veri Gizlilik Sozlesmesini imzalamayi kabul etmelisin.
Sen secilmesi gereken o kisi oldugunu dusunuyorsan, Metin2 Takimina hemen basvurunu yap. Başvurunu mutlaka hesabının kayıtlı olduğu mail adresinden yapman gerekiyor. basvuru@metin2.org
Metin2 marşı
Korkma, bitmez envanterimdeki 200lük kırmızı potlar
Yatmadan çöl haydutu kesen tek savaşçım.
O Chunjo nun yıldızıdır parlayacak!
O Chunjo nundur , o benim Chunjo mundur ancak!
Ks yapma, kurban olayım ey ksci sura
Kahraman savaşcıma bir gül ne bu ateş hayaleti bu karanlık koruma
Sana olmaz giden explerimiz sonra helal
Hakkıdır, kdpsi yanan savaşçımın dolunay
Ben 1 lvlden beri tek kastım tek kasarım
Hangi ksci bana ks yapacakmış ? Şaşarım!
Ork reisi gibiyim, gelen geçeni yatırır, çoşarım
Toplarım slotları 2.köye sığmam, taşarım.
Chunjo sarmışsa çelik zırhlı Edilee
Benim şamanımın göğsü gibi serhaddim var.
Hava kılıcı yapsın korkma nasıl böyle bir Chunjo yu yatırır?
Edilee! dediğin tek dişi kalmış canavar?
Savaşcım Chunjo ya Jinnoluları uğratma sakın
Siper et ateş hayaletli suraları dursun bu hayasızca akın
Doğacaktır sana vadettiği günler Gmnin
Kim bilir belki bayramda belki yılbaşında
Bastığın yerleri 1.köy diyerek geçme, tanı!
Düşün altındaki binlerce vsde yatanı.
Sen savaşcı oğlusun, incitme, yazıktır, gmyi
Verme, bütün ülkeleri alsan da bu cennet Chunjo yu
Kim bu cennet Shinsoo uğruna olmaz ki feda?
Expler fışkıracak toprağı sıksan, expler!
Zırhımı, silahımı, bütün envanterimi alsın da Hudâ,
Etmesin tek Chunjom dan beni dünyâda cüdâ.
Vasiyetim senden istediği ancak şudur:
Değmesin şamanımın göğsüne Edilenin nâ-mahrem eli!
Bu hava kılıçları ki saldırıları kasmanın temeli
Ebedî Chunjo mun üstünde benim inlemeli.
O zaman kdple ile bin kombo yapar -varsa- taşım.
Her ateş hayaletinden kritik boşanıp yerde yatışım
Kalkar asil bir şekilde yatan savaşcım
O zaman surayı belki keserim !
Dalgalan sende Chunjo nun bayrağı gibi savaşcım!
Olsun artık giden explerimin hepsi helâl.
Ebediyen sana yok surama yok vsde yatmak
Hakkıdır, tek kasmış, savaşçımın expler,
Hakkıdır,kdpsi yanan savaşçımın dolunay!
Arkadaşlar alıntı yapmayın lütfen ve bu alıntı değildir.
Ama 5 kişi düşünüp yaptık.
Ama Türk milletini severim bunu sadece dedikodu olsun diye yaptık.
Lütfen yanlış anlamayın.
Emeye saygı
Korkma, bitmez envanterimdeki 200lük kırmızı potlar
Yatmadan çöl haydutu kesen tek savaşçım.
O Chunjo nun yıldızıdır parlayacak!
O Chunjo nundur , o benim Chunjo mundur ancak!
Ks yapma, kurban olayım ey ksci sura
Kahraman savaşcıma bir gül ne bu ateş hayaleti bu karanlık koruma
Sana olmaz giden explerimiz sonra helal
Hakkıdır, kdpsi yanan savaşçımın dolunay
Ben 1 lvlden beri tek kastım tek kasarım
Hangi ksci bana ks yapacakmış ? Şaşarım!
Ork reisi gibiyim, gelen geçeni yatırır, çoşarım
Toplarım slotları 2.köye sığmam, taşarım.
Chunjo sarmışsa çelik zırhlı Edilee
Benim şamanımın göğsü gibi serhaddim var.
Hava kılıcı yapsın korkma nasıl böyle bir Chunjo yu yatırır?
Edilee! dediğin tek dişi kalmış canavar?
Savaşcım Chunjo ya Jinnoluları uğratma sakın
Siper et ateş hayaletli suraları dursun bu hayasızca akın
Doğacaktır sana vadettiği günler Gmnin
Kim bilir belki bayramda belki yılbaşında
Bastığın yerleri 1.köy diyerek geçme, tanı!
Düşün altındaki binlerce vsde yatanı.
Sen savaşcı oğlusun, incitme, yazıktır, gmyi
Verme, bütün ülkeleri alsan da bu cennet Chunjo yu
Kim bu cennet Shinsoo uğruna olmaz ki feda?
Expler fışkıracak toprağı sıksan, expler!
Zırhımı, silahımı, bütün envanterimi alsın da Hudâ,
Etmesin tek Chunjom dan beni dünyâda cüdâ.
Vasiyetim senden istediği ancak şudur:
Değmesin şamanımın göğsüne Edilenin nâ-mahrem eli!
Bu hava kılıçları ki saldırıları kasmanın temeli
Ebedî Chunjo mun üstünde benim inlemeli.
O zaman kdple ile bin kombo yapar -varsa- taşım.
Her ateş hayaletinden kritik boşanıp yerde yatışım
Kalkar asil bir şekilde yatan savaşcım
O zaman surayı belki keserim !
Dalgalan sende Chunjo nun bayrağı gibi savaşcım!
Olsun artık giden explerimin hepsi helâl.
Ebediyen sana yok surama yok vsde yatmak
Hakkıdır, tek kasmış, savaşçımın expler,
Hakkıdır,kdpsi yanan savaşçımın dolunay!
Arkadaşlar alıntı yapmayın lütfen ve bu alıntı değildir.
Ama 5 kişi düşünüp yaptık.
Ama Türk milletini severim bunu sadece dedikodu olsun diye yaptık.
Lütfen yanlış anlamayın.
Emeye saygı
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 241
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 327
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 226
- Cevaplar
- 23
- Görüntüleme
- 2K
