HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BEŞİKTAŞTA bu sezon yaşanan çok sayıda ciddi sakatlığa nelerin sebep olduğu son dönemde siyah-beyazlıların en önemli gündem konusu
Kimi problemin sağlık heyetinde, kimi kondisyon ekibinde kimi antrenman metodları sebebiyle teknik heyette, kimi de düzensiz yaşadıkları, yeterince dinlenmedikleri gerekçesiyle futbolcularda olduğunu söylüyor. Hatta sorunun saha zemini, çimlerin uzunluğu veya kramponlarda olabileceği bile araştırıldı, araştırılıyor
ELAZIĞDA YOK!
KARTALDA Mustafa, İsmail, Uğur, Dentinho, Almeida, Fernandes, İbrahim Toraman ve Mehmet Akgün gibi isimler bu sezon ciddi sağlık problemleri yaşadılar. Son olarak sakatlığı ortaya çıkan isim ise Necip Uysal Genç futbolcunun rahatsızlığı milli takımda tespit edildi. Ve Beşiktaş sağlık heyetinin büyük ihmali görüldü...
NECİP 3 haftadır karnındaki ağrılardan şikâyetçiydi. Beşiktaş doktorları genç oyuncuyu MRa göndermedi ve ağrı kesici veriyordu. Necip bu sürede idmanlara çıktı, 2 de maç oynadı. Milli Takım kampında ise doktorlara karnındaki ağrılardan söz etti. Doktor Metin Ergün 22 yaşındaki oyuncuyu muayene etti ve karın kaslarında zorlanma olabileceğini söyleyip MRa gönderdi.
BUNUN sonucunda Necipin sağ karın adalesinde gerilme ve ödem tespit edildi. A Milli Takımdaki tek Beşiktaşlı olan Necip kadrodan çıkarıldı ve şimdi en az 1 hafta dinlendirilecek. Cumartesi günü oynanacak olan Elazığ maçını kaçıracak olan genç oyuncunun ne zaman tam hazır halde sahalara döneceği ise tedaviye vereceği yanıta göre belli olacak.
ELAZIĞDA YOK!
KARTALDA Mustafa, İsmail, Uğur, Dentinho, Almeida, Fernandes, İbrahim Toraman ve Mehmet Akgün gibi isimler bu sezon ciddi sağlık problemleri yaşadılar. Son olarak sakatlığı ortaya çıkan isim ise Necip Uysal Genç futbolcunun rahatsızlığı milli takımda tespit edildi. Ve Beşiktaş sağlık heyetinin büyük ihmali görüldü...
NECİP 3 haftadır karnındaki ağrılardan şikâyetçiydi. Beşiktaş doktorları genç oyuncuyu MRa göndermedi ve ağrı kesici veriyordu. Necip bu sürede idmanlara çıktı, 2 de maç oynadı. Milli Takım kampında ise doktorlara karnındaki ağrılardan söz etti. Doktor Metin Ergün 22 yaşındaki oyuncuyu muayene etti ve karın kaslarında zorlanma olabileceğini söyleyip MRa gönderdi.
BUNUN sonucunda Necipin sağ karın adalesinde gerilme ve ödem tespit edildi. A Milli Takımdaki tek Beşiktaşlı olan Necip kadrodan çıkarıldı ve şimdi en az 1 hafta dinlendirilecek. Cumartesi günü oynanacak olan Elazığ maçını kaçıracak olan genç oyuncunun ne zaman tam hazır halde sahalara döneceği ise tedaviye vereceği yanıta göre belli olacak.
