HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eet arkadaslar kendi yapımım bir şiir yazıcam müzik dersinde hoca şiir yazın dedi bende yazdım başlıorum
Zihinsel Ölmez Vatan Bölünmez
+9 Abanozsuz Gezmez
Biz Ejderha Tanrıya Taparız
Exp leri Kaparız
Ben Ezelden Beridir Hür Yaşadım Hür Yaşarım
Hangi Sura Bana Zincir Vuracakmıs Şaşarım
Sudaklar,Ringalar Nerde Bu Balıklar
İstrdiyeleri Cıkartıp Para Kasarız

Vadide Cıkar Palalar
Yabaniden Çıkar Dolunaylar
Ne Para Eder Bu Silahlar
Hele Bide +9a Basarsak
So lara Gider Ölürüz
Ama Değer Ölümümüz
Sonunda Çıkar Ork Dişi(bu bölüm sacma oldu
)
Bastığın Yerleri Chunjo Diyip Gecme Tanı
Düşün Altındaki Bİnlerce keşiş Plakasız Yatanı
Sen EdiLee oğlusun Yazıktır İncitme Atanı
Verme Dünyaları Alsanda Bu Cennet Watanı
Arkadaş Yurduma Hugee Gibi Alçakları Uğratma Sakın
Siper Et Aslan Plakanı,Dursun Bu Metin Taşları
Doğacaktır Sana Vadettiği Günler Hakk'ın
Kim Bilir Belki Yarın Belki Yarındanda Yakın:f68:
THE END
Teşekkürler Teşekkürler tezarahata Gerek yok:m26:
İSTİKLAL maRŞINA HAKARET DİYEN ARKADAŞLARIMDAN ÖZÜR DİLİORUM KİMSE YORUM YAZMASSA BU KONU KAYBOLUR GİDER ZATEN HERKEZDEN TEKRAR ÖZÜR DİLERİM
Zihinsel Ölmez Vatan Bölünmez
+9 Abanozsuz Gezmez
Biz Ejderha Tanrıya Taparız
Exp leri Kaparız

Ben Ezelden Beridir Hür Yaşadım Hür Yaşarım
Hangi Sura Bana Zincir Vuracakmıs Şaşarım
Sudaklar,Ringalar Nerde Bu Balıklar
İstrdiyeleri Cıkartıp Para Kasarız


Vadide Cıkar Palalar
Yabaniden Çıkar Dolunaylar
Ne Para Eder Bu Silahlar
Hele Bide +9a Basarsak
So lara Gider Ölürüz
Ama Değer Ölümümüz
Sonunda Çıkar Ork Dişi(bu bölüm sacma oldu
)Bastığın Yerleri Chunjo Diyip Gecme Tanı
Düşün Altındaki Bİnlerce keşiş Plakasız Yatanı
Sen EdiLee oğlusun Yazıktır İncitme Atanı
Verme Dünyaları Alsanda Bu Cennet Watanı
Arkadaş Yurduma Hugee Gibi Alçakları Uğratma Sakın
Siper Et Aslan Plakanı,Dursun Bu Metin Taşları
Doğacaktır Sana Vadettiği Günler Hakk'ın
Kim Bilir Belki Yarın Belki Yarındanda Yakın:f68:
THE END
Teşekkürler Teşekkürler tezarahata Gerek yok:m26:
İSTİKLAL maRŞINA HAKARET DİYEN ARKADAŞLARIMDAN ÖZÜR DİLİORUM KİMSE YORUM YAZMASSA BU KONU KAYBOLUR GİDER ZATEN HERKEZDEN TEKRAR ÖZÜR DİLERİM
Turkmmo bottur insan degildir.
evet dikkate almayın(ız)
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 676
