HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler herkez bu sronudan şikayet ediyor ben tam 1 aydır arıyorum ama hiçbir net adresinde bulamadım en sonunda kendim aramaya karar verdim ve buldum.Kim ne diyosa yalan söylüyer hepsini denedim çözümlerin ama olmadı.Eğer olmassa yüzüme tükürün o derece eminim!
Beyler yapmanız gerekenleri aşağıda sıralıyorum;
1-) Metin2'nin normalini indiriyoruz (Türk) www.metin2.org
2-)Herhangi bir pvp serverini indiriyoruz!
3-)Normal metin2'nin üzerine sag tık yapıyoruz!
4-)Özelliklere tıklıyoruz!
5-)Ordan Hedef Bul Seçeneğine tıklıyoruz!
6-)Çıkan sayfaya bulduğumuz pvpyi kopyala yapıştır yapıyoruz!
7-)Winrar dosyasının içindeyse sag tık yapıp diziden çıkartıyoruz!
Çıkardığımız dosyayı açıyoruz ve içindekileri kopyala diyoruz!
9-)Ve hedef bulda çıkan sayfaya yapıştırıyoruz!
10-)Ve oyunumuza girip rahat rahat oynuyoruz!
Tamamen kendi buluşumdur! Alıntı diğildir yemin ederimki!
+ Replerinizi eksik etmeyiniz!
:ka19::ka19::ka19:
Beyler yapmanız gerekenleri aşağıda sıralıyorum;
1-) Metin2'nin normalini indiriyoruz (Türk) www.metin2.org
2-)Herhangi bir pvp serverini indiriyoruz!
3-)Normal metin2'nin üzerine sag tık yapıyoruz!
4-)Özelliklere tıklıyoruz!
5-)Ordan Hedef Bul Seçeneğine tıklıyoruz!
6-)Çıkan sayfaya bulduğumuz pvpyi kopyala yapıştır yapıyoruz!
7-)Winrar dosyasının içindeyse sag tık yapıp diziden çıkartıyoruz!
Çıkardığımız dosyayı açıyoruz ve içindekileri kopyala diyoruz!9-)Ve hedef bulda çıkan sayfaya yapıştırıyoruz!
10-)Ve oyunumuza girip rahat rahat oynuyoruz!
Tamamen kendi buluşumdur! Alıntı diğildir yemin ederimki!
+ Replerinizi eksik etmeyiniz!
:ka19::ka19::ka19:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Ya kardeş ben bi hata alıyorum.
1.)pwp kuruyorum 'Emolotion_Dance1' diye log hatası geliyor
2.)yenıden kuruyorum bu sefer sunucuya bağlanma hatası veriyor sebebı ne olabilir.
yardım edersenız repe bogarım sızı
ya arkadaşlar alahını seven söylesin ya arıyorum arıyorum çözüm bulamadımmmmmm fata error! file not exist: pack/index böyle bi hata veriyo lütfen bilene +rep vercem
Kardeşim şimdi 1.hatayı bilemiyorum 2.si sunucuya bağlanırken hata derse server ya kapalıdır yada bakımdadır
Ama bir server suncuya bağlanırken hata diyorsa bakıma alındığı zaman çarlar siliniyor benim öle oldu
Allah senden razı olsun kardeş oldu)

