berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Transforlok Gelen Mod oluyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sebzelicorba
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar. Server konumuza hoş geldiniz!
Özellikler;
1- Profil;
Peynir: 50.000
First: 20.000
Kurtarma 100.000
Zor Mod: 50.000
Bootcamp: 10.000


2- Market;
Peynir: 1.000.000
Çilek: 500.000


* Hiçbir serverda bulunmayan renkler, kürkler, itemler bulunmaktadır.
* Tavşan kürkü bulunmaktadır.
* Serverimiz 1.72'dir.


Ekip S.S.S
Kurucu: Trtito
Admin: Modern, Nefess, Betul, Tolga
Süpermod: Hamac
Moderatör: Karamice, Omerlok
Mapcrew: Olcay, Lordlok
Reklamcı: Alımlar Açık!
Dj: Alımlar Açık!
V.I.P: Alımlar Açık!


1- Nasıl moderatör olabilirim?
- Moderatör alımları açıktır. Moderatör olmak için servera en az 10 kişi getirmelisiniz.
2- Nasıl mapcrew olabilirim?
- Mapcrew alımlar açıktır. Mapcrew olmak için en az 5 map yapmalı, maplerinizin güzel olması gereklidir./Tecrübe
3- Nasıl reklamcı olabilirim?
- Reklamcı alımları açıktır. Reklamcı olmak için hergün düzenli olarak foruma serverimizle ilgili konu açmalısınız. Ve kişi getirmelisiniz.
4- Nasıl dj olabilirim?
- Açacağınız müzikler güzel olmalıdır. İsteğe göre müzik açmalısınız.
5- Nasıl admin olabilirim?
- Admin alımları kapalıdır. Admin olabilmek için servera en az 40 kişi getirmelisiniz. Ve daha önce herhangi bir serverda admin olmuş, olmanız geremektedir.
6- Nasıl süpermod olabilirim?
- Süpermod olabilmek için ilk önce moderatör olmalısınız. Eğer moderatörlük görevinizi başarı ile tamamlarsanız, Süpermod olabilirsiniz.
1- Nasıl V.I.P olabilirim?
- V.I.P olabilmek için servera en az 5 kişi getirmelisiniz./Tecrübe.
Ekip Geçmişi
28/03/2013: Serverimiz kurulmuştur. Modern, Nefes admin kadrosuna katılmıştır. Ahmet, Diamond, Tolga moderatör ekibine katılmıştır.
29/03/2013: Ahmet, Diamond moderatörlükten çıkarılmıştır. Yeni Süpermod’umuz Tolga’dır.
30/03/2013: Yeni Mapcrew'imiz Olcay'dır. Yeni Moderatörümüz Karamice, Omerlok'dur.
30/03/2013: Hamac Süpermoderatör'lükten atılmıştır. Yeni moderatörümüz Sniqht'dir.
30/03/2013: Yeni Mapcew'imiz Lordlok'tur. Görevinde başarılar!
31/03/2013: Yeni adminlerimiz Tolga ve Betul'e hoşgeldin diyoruz! Yeni V.I.P üyemiz Tavsan'dir.
01/04/2013: Tavsan, Sniqht atılmıştır. Sebep: Sürekli
offline oldukları için.
02/04/2013: Hamac süpermoderatörlük görevine geri dönmüştür. Başarılar. *-*


Server Durumu: Online! ^^
Server Linki: / boşlukları silip gelin. Eğlencenin tadına varın!
 
Son düzenleme:
• Lancement de EDİTMİCE......................................[okay]
• Version de flash : WIN 11,6,602,180........................[okay]
• Initialisation des animations..............................[okay]
• Version de flash compatible avec le multi-treading.........[ECHEC]
• Chargement de la bibliothèque d'animation n°16003..........[okay]
• Chargement des ressources graphiques.......................[okay]
• Initialisation des interfaces..............................[okay]
• Instanciation des interfaces...............................[okay]
• Initialisation du proxy des interfaces.....................[okay]
• Initialisation de l'interface de connexion.................[okay]
• Finalisation des interfaces................................[okay]
• Initialisation des cartes..................................[okay]
• Vérifications diverses.....................................[okay]
• Initialisation des particules..............................[okay]
• Lancement des interfaces...................................[okay]
• Tentative de connexion au serveur monde, port 44444........[ECHEC]
• Tentative de connexion au serveur monde, port 443..........[ECHEC]
• Tentative de connexion au serveur monde, port 5555.........[ECHEC]
• Tentative de connexion au serveur monde, port 44440........[ECHEC]
• Tentative de connexion au serveur monde, port 6112.........[ECHEC]
• Tentative de connexion au serveur monde, port 3724.........[ECHEC]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst