HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bak Kardeşim Özür Diledim
Herhangi Maddi Bir Kayıp Olmadı SadeceAdam Bazı Kişilerin Annesine Küfür Etmiş
Hesabın Çalınması Saçma Derken İp Konturolünden Bu Belli Oldu ..
İnsan Gibi Konu Açtım Özürümü Diledim Benim Konularıma Yorum Atmassam Sevinirim
Herkes Kendi Firmasıyla Uraşsın !
Merhaba,
Böyle bir konu açıp ardından yorumlara karşı tepki veriyorsanız bu sizin acizliğinizdir.
Ortadaki durum şudur eğer o üyelikten bir küfür v.b ne olursa olsun birşey işlenmişse kayıtlara BEYAZHOSTING olarak geçer yani herkes kendi üyeliğinden sorumlu ve her yaptığınız şey o üyelikten sorumlu o üyeliğin kimin kullandığı değil o üyelikte ne yapıldığı önemlidir.
Eğer yorum yapılmasını istemiyorsanız konu açmamanız gerekirdi direk sitenizden duyuru açardınız
Ki zaten sitenizde büro adresi ve telefonunuz bile yok bu durumuda yersaglayici@tib.gov.tr'ye bildirmekten hiç çekinmem.
Saygılarımla,
KÜFÜR Ve Saçma Şeyler Yazıldıysa BİZLE ALAKASI YOKTUR HESABI ÇALAN KİŞİ ADIMIZI LEKELEMEK İÇİN YAZMIŞTIR
_________________________________________________________________
Yazısına cevaben yazıyorum;
Bu forumda herkes üyeliğinden sorumludur. Güvenliği siz sağlamalısınız
Çalıntı ve kayıp gibi durumlarda sorumlu kişi yine sizsiniz
Bu sebepden doğacak hertürlü maddi manevi durumlardan yine siz sorumlu tutulursunuz 5651 sayılı kanunun 8.maddesini okuyup detaylı bilgi alabilirsiniz.
Ek olarak üyeliğinizi çaldırmanızda tam bir saçmalık
Üyeliğinizi çaldırmak ne demek beyefendi ?
Bilerek yapılmış bir durum gibi konuşuyorsunuz,duruma saçma diyorsunuz ancak siz saçma konuşuyorsunuz.
Merhaba,
Böyle bir konu açıp ardından yorumlara karşı tepki veriyorsanız bu sizin acizliğinizdir.
Ortadaki durum şudur eğer o üyelikten bir küfür v.b ne olursa olsun birşey işlenmişse kayıtlara BEYAZHOSTING olarak geçer yani herkes kendi üyeliğinden sorumlu ve her yaptığınız şey o üyelikten sorumlu o üyeliğin kimin kullandığı değil o üyelikte ne yapıldığı önemlidir.
Eğer yorum yapılmasını istemiyorsanız konu açmamanız gerekirdi direk sitenizden duyuru açardınız
Ki zaten sitenizde büro adresi ve telefonunuz bile yok bu durumuda yersaglayici@tib.gov.tr'ye bildirmekten hiç çekinmem.
Saygılarımla,
Adresimiz Ve Telefon Numaramız Sitemizde Yazmaktadır Dediğim Gibi Boş Yorumlar Atarak Başka Yerde Post KAS
Bir Sorunun Varsa Msn Yada Telfondan Görüş Konuyu Kirletme !
Burda Yorum Atarak Kendini Fedayi Olarak Gösterme

Üyeliğinizi çaldırmak ne demek beyefendi ?
Bilerek yapılmış bir durum gibi konuşuyorsunuz,duruma saçma diyorsunuz ancak siz saçma konuşuyorsunuz.
Eğer hesap çalındıysa veya başkası tarafından giriş yapıldıysa sorumlu şirkettir ve BİZLE ALAKASI YOK diye bir cümle kurulmaz kurulamaz.
Adresimiz Ve Telefon Numaramız Sitemizde Yazmaktadır Dediğim Gibi Boş Yorumlar Atarak Başka Yerde Post KAS
Bir Sorunun Varsa Msn Yada Telfondan Görüş Konuyu Kirletme !
Burda Yorum Atarak Kendini Fedayi Olarak Gösterme![]()
Konuşma şekline dikkat et.
Sitende nedense adres yok? Yer sağlayıcı tekil şahıs veya firma ne olursa olsun sitesinde adres bulundurmak zorunda
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 33
- Kilitli
- Cevaplar
- 84
- Görüntüleme
- 6K
